Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@04:36:55 GMT

مبادله پایاپای پیتزا در برابر یک پرس غذای خانگی

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۶۳۲۲

مبادله پایاپای پیتزا در برابر یک پرس غذای خانگی

یک پیتزا فروش جوان و ایتالیایی با ابتکار جالب خود در نیویورک یک کسب و کار جالب به راه انداخته که مشتریانی پر و پا قرص نیز دارد. این پیتزافروش ۳۰ ساله روزانه پنج تا ۱۰ پیتزا بیشتر نمی‌پزد و این پیتزاها را با غذاهای جدید مبادله می‌کند.

این پیتزا فروش روشی منحصر به فرد دارد و کاربران می‌توانند سفارشات خود را به شکل آنلاین ثبت کرده و در خیابان نزدیک محل زندگی گابریل لاموناکا، دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که اشاره شد، گابریل فقط روزی پنج تا ۱۰ درخواست برای پیتزاهای رمی خود دریافت می‌کند، چرا که فضای آشپزخانه آپارتمان وی ظرفیت طبخ بیش از این تعداد را ندارد. وی می‌گوید: «من دوست داشتم تعداد بیشتری پیتزا بپزم چرا که برای هر پیتزا تلاش زیادی می‌کنم و هرگز [ترکیبات عطر و طعم]را تکرار نمی‌کنم. اما فضای مناسبی در اختیار ندارم.»

اغلب مشتریان سفارشات خود را از طریق حساب اینستاگرام وی ثبت می‌کنند، این آشپز جوان در سال ۲۰۰۸ برای تحصیل در رشته شیمی در کالج سنت فرانسیس در بروکلین هایتس و یادگیری زبان انگلیسی به نیویورک آمد، اما با توجه به این که همیشه به رستوران‌ها علاقه‌مند بود، سعی کرد، آشپزی را امتحان کند.

او امیدوار است طی بهار آینده رستوران کوچک خود را افتتاح کند و خمیرهای معطر و خاص خود را تبدیل به پیتزاهایی خاص کند. آرد او از ایتالیا وارد می‌شود و او محصولات محلی و ارگانیک را خریداری می‌کند و شاید به همین دلیل است که هر یک پیتزاهای او حدود ۲۵ دلار هزینه دارد، البته این آشپز جوان مبادله پایاپای را قبول دارد و حاضر است در قبال پیتزا، غذای جدید از مشتریان دریافت کند که در نوع خود روشی منحصر به فرد است.

منبع: انتخاب

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • واکنش نشریۀ 29 ساله به حذف سریال «حشاشین» از شبکۀ نمایش خانگی/ علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح تاریخی است؛ نسازی، می‌سازند(+ جلد)
  • تصویری از میز غذای وزیر اقتصادمان در شهر ریاض عربستان
  • نفخ لوبیاها را چطور بگیریم ؟ ؛ طرز تهیه خوراک لوبیا | این غذا سرشار از آنتی اکسیدان است | فوت و فن خوشمزه‌تر شدن این غذای سالم و خانگی
  • (ویدیو) غذای خیابانی در پاکستان؛ پخت و سرو ۵۰۰ کیلو آب نخود با مرغ و تخم مرغ
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • طرز تهیه یک غذای محلی خوشمزه با دم گاو (فیلم)
  • شرایط دریافت وام‌ها و تسهیلات فرزندآوری باید تسهیل شود
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد