Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری یک رادیو در آلمان بعد از آنکه گروه موسیقی بی‌تی‌اس از ستارگان شناخته‌ شده موسیقی ‌پاپ را با ویروس کرونا مقایسه کرد، ناچار به عذر‌خواهی شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از سی بی سی، مجری ایستگاه رادیویی آلمان پس از اینکه گروه کره ای با معروفیت جهانی «K-pop BTS» را با ویروس کرونا مقایسه کرد، عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجری آلمانی در برنامه خود بی‌تی‌اس را یک ویروس بی‌ارزش توصیف کرد و گفت: به امید روزی که برای این یکی هم به زودی واکسنی پیدا شود.

این مجری آلمانی به دنبال موج شدید انتقادها از گفته خود عقب نشینی کرد و ضمن عذرخواهی گفت: قصد نداشتم توهین نژادپرستانه کنم و می پذیرم که مقایسه گروه بی‌تی‌اس با ویروس کرونا کاملا غلط بوده است.

مسولین این ایستگاه رادیویی آلمان روز جمعه بابت اظهار نظر این مجری برنامه مقایسه گروه محبوب «K-pop» پاپ کره جنوبی «BTS» با ویروس کرونا، عذرخواهی کردند و گفتند که انتخاب کلمات وی به این شیوه مقایسه نادرست بوده اما به هیچ عنوان به منظور آسیب رساندن یا نژادپرستانه نبوده است.

این بیانیه پس از آن منتشر شد که طرفداران هوادار این گروه کره ای، ایستگاه رادیویی «ماتیاس ماتوشچیک» را به دلیل اظهار نظرهای خود در مورد گروه مذکور مورد انتقاد شدید خود قرار دادند و با استفاده از هشتگ های # Bayern3Racist  # Bayern3Apologize و # RassismusBeiBayern3 که به معنای نژادپرستی در Bayern3 است، این رادیو و مجری اش را در رسانه های اجتماعی به نژادپرستی متهم کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: موسیقی کره جنوبی آلمان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عالی زاده جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج با حضور ۱۰ گروه دختر و ۱۰ گروه پسر و حضور پرشور خانواده‌ها و مسئولان استانی در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر افزود: این جشنواره که توسط خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج استان بوشهر برگزار شد، در ۲ بخش سرودهای ملی و محلی گروه‌های سرود دختر و پسر استان آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به صورت زنده در حضور داوران این جشنواره به اجرا گذاشتند.

وی افزود: «امید مهرنیا»، مسئول خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین، مهمان و داور ویژه این جشنواره بود که آقایان «اکبر ابراهیمی» مسئول موسیقی صدا و سیمای مرکز بوشهر و «فرهی» وی را در امر داوری همراهی کردند.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بیان کرد: یکی از برنامه‌های جانبی این جشنواره را، برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرپرستان گروه‌های سرود استان بود که توسط مسئول خانه سرود و موسیقی بسیج در سالن ۲۲ بهمن سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر برگزار شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: در مراسم ویژه ای که در آینده برگزار خواهد شد برگزیدگان سرود دختر و پسر در بخش‌های ملی و محلی، تک خوان برتر پسر و همخوان برتر دختران، رهبر برتر با حضور مسئولان استانی معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی گفت: همچنین گروه‌های برتر نیز به مرحله کشوری اعزام خواهند شد

.

کد خبر 6089387

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!