Web Analytics Made Easy - Statcounter

الشَمَّری طی مصاحبه‌ای تلویزیونی در خصوص حمله اخیر به مرزبانان الحشد الشعبی، از لغو همه توافقات مقاومت عراق با دولت موقت در مورد حمله به منافع آمریکا خبر داد.

به گزارش برنا، سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء در گفتگوی زنده با شبکه "المیادین" راجع‌به حمله هوایی آمریکا به مواضع نیروهای مقاومت عراق در مرز سوریه، تصریح کرد: تمامی توافقات پیشین ملغی شده است و از این پس مقاومت حق دارد که اهداف خود را تعیین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مهندس «نصر الشَمَّری» در ادامه، خاطرنشان ساخت: مقاومت علی‌رغم اینکه سفارت آمریکا در بغداد را لانه جاسوسی می‌داند، پذیرفت که آن را هدف قرار ندهد.

وی با انتقاد از دولت عراق که تاکنون هیچ توضیحی درباره حمله اخیر ارائه نکرده است، هشدار داد: در صورت خودداری دولت از معرفی عناصر مزدور، مقاومت اسلامی، خود را مکلف می‌داند با افرادی که اطلاعات حشد را به آمریکا منتقل کردند، برخورد کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عراق جاسوسی دولت سوریه عراق نجبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، «رضا امیری مقدم» سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان درباره دستاوردهای مهم اولین سفر رسمی «دکتر سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاکستان گفت: به پیشنهاد نخست وزیر پاکستان، اسلام آباد و تهران با تاکید بر عزم مشترک خود برای توسعه روابط دوجانبه توافق کردند هر شش ماه در یک کمیته عالی مشترک پیشرفت ها و پیگیری مربوط به توافقات و یادداشت های دوجانبه امضا شده در جریان سفر آقای رئیسی به اسلام آباد را مورد بررسی قرار دهند.
دکتر امیری مقدم افزود: با توجه به عزم مقامات دو کشور برای اجرایی کردن توافقات صورت گرفته امیدواریم مهمترین هدف این سفر که رساندن حجم تجارت دوجانبه به ۱۰ میلیارد دلار در سال است محقق گردد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


سفیر کشورمان در ادامه توافقات و یادداشت های همکاری دوجانبه به امضا رسیده میان ایران و پاکستان را به شرح ذیل اعلام کرد:
۱) موافقتنامه همکاری های امنیتی
۲) موافقتنامه همکاری قضایی در امور مدنی و تجاری
۳) موافقتنامه همکاری در امور دامپزشکی و بهداشت دامی
۴) یادداشت تفاهم همکاری برای ایجاد مناطق آزاد تجاری و مناطق ویژه اقتصادی
۵) یادداشت تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران با وزارت پاکستانی های مقیم خارج و توسعه منابع انسانی پاکستان
۶) یادداشت تفاهم‌نامه برای تبادل فیلم های سینمایی میان سازمان امور سینمایی و سمعی بصری ایران با وزارت اطلاعات و رسانه‌های گروهی پاکستان
۷) یادداشت تفاهم نامه شناسایی متقابل استاندارد میان سازمان استاندارد جمهوری اسلامی ایران با سازمان استاندارد و کنترل کیفیت پاکستان
۸) یادداشت تفاهم‌نامه همکاری قضایی میان وزارت دادگستری جمهوری اسلامی ایران با وزارت قانون و دادگستری پاکستان.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی امام خمینی (ره) از سرکوب‌ها در آمریکا: آنها تحمل آشفتگی خوابشان را ندارند
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • دلار با کاهش تنش‌های سیاسی برمی‌گردد/ عده‌ای برخلاف منافع ملی بازار ارز را بهم می‌زنند
  • پوتین: نظم نوین جهانی باید منافع اکثر کشورها را تأمین کند
  • حمله موشکی سنگین حزب‌الله به مرگلیوت
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • ‌نمی‌توان برای اتفاق اصفهان عنوان «حمله» را به کار برد
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟