Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقصود اسعدی سامانی گفت: ستاد کرونا محدودیت به سفر به استان خوزستان را اعلام کرده است. شرکت‌های هواپیمایی ملزم هستند تا پروازهایشان را به استان خوزستان کاهش داده و تست پی سی آر را از مسافران مطالبه کنند.

به گزارش برنا؛ طی روزهای پایانی سال به سر می بریم و برخی افراد خواستار مسافرت به دیگر کشورها یا خارج از کشور هستند این در حالی است که شیوع موج چهارم کرونا و ورود انواع جهش یافته کرونا سبب شده تا تمهیدات ویژه ای اتخاذ شود و برخی از این محدودیت ها در ساعات پایانی سال 99 ممکن است ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی به خبرنگار برنا گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده شرکت‌های هواپیمایی برنامه‌های نوروزی تدارک دیده‌اند.

او افزود: سال گذشته به دلیل شیوع کرونا تمامی پروازها دچار اختلال و بسیاری از پروازها لغو شد. در سال جاری شرکت‌های هواپیمایی در  بخش داخلی  آمادگی داشته تا برنامه ریزی‌ها را انجام دهد.

اسعدی سامانی ادامه داد: در صورت وجود تقاضا پروازهای فوق العاده برقرار می‌شود البته برای شرکت‌های هواپیمایی محدودیت‌ها تاکید شده است.

افزایش قیمت‌ بلیط  در ایام نوروز نداریم

او تاکید کرد: امکان پذیرش مسافران کاهش یافته است. با رعایت  تمامی پروتکل‌های بهداشتی پروازها در ایام نوروز انجام می‌شود. بر اساس توافقات در شرکت‌های هواپیمایی در راستای  انجام تکالیف هیچ گونه افزایش قیمت در ایام نوروزی انجام نمی‌شود و بر اساس نرخ‌های اعلام شده  شرکت‌های هواپیمایی بلیط به فروش می‌رسد. هیچ افزایش نرخی در ایام نوروز نداریم.

پرواز به کشورهای خارجی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

 او درباره شرایط سفر مسافران خارجی به کشور و برعکس گفت: بر اساس پروتکل‌های ستاد مقابله با کرونا تا زمانی که وزارت بهداشت محدودیتی برای تردد در کشورهای خارجی نداشته باشد پروازهای بر اساس برنامه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  انجام می‌شود.

 اسعدی سامانی درباره انجام تست کرونا برای مسافران افزود: ستاد کرونا محدودیت سفر به استان خوزستان را اعلام کرده است. شرکت‌های هواپیمایی ملزم هستند تا پروازهایشان را به استان خوزستان کاهش داده و تست پی سی آر را از مسافران مطالبه کنند.

او درباره وضعیت اخذ تست از مسافران در دیگر استان‌ها تاکید کرد: تاکنون محدودیتی برای سایر استان‌ها اعلام نشده و الزامی در زمینه اخذ پی سی آر ارائه نشده است.

مسافران با آگاهی بلیط بخرند

اسعدی سامانی ادامه داد: نکته حائز اهمیت این است که در سال گذشته بلیط افراد بدون کسر جریمه ابطال شد، اما امسال اگر مسافر بلیط بخرد در صورت لغو پرواز هزینه بلیط با کسر میزانی از مبلغ به فرد برگشت داده می‌شود. مسافران با آگاهی بلیط خریداری کنند تا دچار مشکل نشوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرواز کرونا زهرا سلیمانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی شرکت های هواپیمایی استان خوزستان ایام نوروز اسعدی سامانی پی سی آر بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران

تین نیوز

هواپیمایی سپهران از برگزاری یک دوره آموزش مهمانداری در این شرکت خبر داد.

به گزارش تین نیوز،  شرایط ثبت نام در این دوره که توسط مرکز آموزش هواپیمایی سپهران برگزار می شود به شرح ذیل است:

شرایط ثبت نام

حداقل مدرک تحصیلی دیپلم کارت پایان خدمت برای آقایان سن: ۱۸ تا ۲۴ برای خانم‌ها سن ۱۸ تا ۲۶ برای آقایان قد: ۱۶۸ سانتی‌متر خانم‌ها ۱۷۰ سانتی‌متر آقایان و توانایی لمس ارتفاع ۲۱۲ سانتی‌متر با انگشتان دست BMI: خانم‌ها ۱۸.۵ تا ۲۴ آقایان ۲۰ تا ۲۵ حداقل سطح زبان INTERMEDIATE قبولی در معاینات پزشکی قبولی در مصاحبه مدت دوره ۳۰۰ ساعت محل برگزاری: مشهد بدون تعهد استخدامی تابعیت جمهوری اسلامی ایران

به گزارش انجمن شرکت هواپیمایی ایران، علاقمندان می توانند لطفا جهت مشاهده شرایط و پرکردن فرم به این آدرس مراجعه کنند:

https://aviationacademy.flysepehran.com/

شایان ذکر است شرکت در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش سپهران به منزله استخدام در شرکت نبوده و هواپیمایی سپهران تعهدی مبنی بر استخدام دانشجویان نخواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • دلار ریخت، طلا جهش کرد/ ورق در بازار طلا و ارز برگشت؟