Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از کاهش التهاب بازار مرغ گیلان در روزهای آینده خبر داد و گفت: توزیع مرغ در گیلان به ۳۲۰ تن در روز افزایش یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از     رشت    ، مسعود الماسی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان گیلان در حوزه تولید مرغ یکی از استان‌های برتر و مستعد بوده و از شرکت‌های زنجیره‌ای خوبی نیز در استان بهره‌مند هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان تصریح کرد: در شرایط بسیار طبیعی در یک شبانه روز در استان گیلان حدود 190 تن مصرف مرغ برآورد شده است.

الماسی گفت: در شرایط نوسانات و تغییر بازار توانستیم تولید را متناسب با تغییرات به 220 تن در روز برسانیم و 10 اسفندماه 320 تن مرغ گرم در استان گیلان توزیع شد و در روزهای آینده نیز این مقدار برای پیشگیری از التهاب بازار در دسترس است.

توزیع روزانه مرغ در استان گیلان به 260تن افزایش یافت500 تن پرتقال و 300 تن سیب به بازار استان گیلان تزریق می‌شود‌طرح زراعت چوب در 2500 هکتار از اراضی گیلان‌ اجرا می‌شود

وی درباره وجود التهاب در بازار با وجود 70 تن توزیع بیشتر افزود: با توجه به اینکه 10 اسفندماه نخستین روز توزیع این مقدار بوده طبیعتاً به تدریج اثر خود را در بازار اعمال می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان بیان کرد: با توجه به شرایط جوجه‌ریزی که در ماه‌های گذشته اتفاق افتاده اکنون شاهد تولید متناسب با نیاز و ظرفیت بازار هستیم.

الماسی خاطرنشان کرد: برای هفته آخر اسفند و 2 هفته ابتدای فروردین‌ماه سال آینده با توجه به آمار و جوجه‌ریزی‌های انجام شده تولید و عرضه به بازار گیلان افزایش شدیدی می‌یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بالای گیلان برای تولید مرغ میزان تولید به مراتب از میزان مصرف در استان بالا بوده و افزایش تولید از 190 تن به 320 تن در روز اثبات این امر است.

وی درباره ارسال مرغ به استان‌های دیگر اظهار داشت: طبیعتاً زمانی که در یک حوزه تولیدکننده بزرگی هستیم باید برای این تولید بازارهای متعددی را نیز داشته باشیم اما اولویت اصلی مردم استان گیلان هستند.

انتهای پیام/614

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به مشارکت مردم استان در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای بخش کشاورزی و باهدف ارتقای تولید، ساخت و توسعه گلخانه‌های خانگی در دستور کار سازمان جهادکشاورزی قرار گرفته است.
سعید نارویی ایجاد اشتغال برای روستائیان را از مهمترین اهداف راه اندازی گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان عنوان کرد .
وی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون پنج هزار و ۳۲۹ پرونده گلخانه خانگی یا کوچک مقیاس از طریق سامانه سماک در سیستان و بلوچستان بررسی شد که منجر به صدور سه هزار و ۳۵۴ مورد پروانه تاسیس شد.
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از این تعداد حدود دو هزار گلخانه خانگی در سطح ۵۷ هکتار موفق به کسب پروانه بهره برداری شده و به چرخه تولید پیوسته‌اند.
وی بیان کرد: کشت در محیط‌های بسته یا گلخانه بدلیل مصرف آب کم و تولید بالا در واحد سطح امروزه مورد توجه بوده و نقش بسزایی در اشتغال روستائیان دارد.
نارویی خاطر نشان کرد: گلخانه‌های خانگی یا کوچک مقیاس در سطح ۹۰ تا ۲۹۹ مترمربع ساخته می‌شوند.

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • پرونده داغ چای روی میز مسئولان گیلان
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا طی هفته اخیر
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ