Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@10:02:30 GMT

بارش برف و یخبندان در ۴ استان کشور

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۷۸۷۳

سازمان هواشناسی، برای ۴ استان کشور، بارش و یخبندان پیش بینی کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سازمان هواشناسی کشور با صدور هشداری ضمن اشاره به تقویت سامانه بارشی از امروز دوشنبه در مناطقی از کشور درباره بارش برف و یخبندان و احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات ۴ استان کشور هشدار داد.

سازمان هواشناسی کشور اثر این مخاطره را اختلال در تردد، پدیده مه، کاهش دید، تاخیر یا لغو پروازها، کولاک در گردنه‌های برفگیر و کوهستانی، احتمال رخداد بهمن در مناطق مستعد، لغزندگی و کولاک برف در جاده‌ها به ویژه جاده‌های روستایی عنوان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با تقویت سامانه بارشی از امروز دوشنبه، بارش برف، کاهش دما و یخبندان، رخداد مه و کاهش دید افقی، در مناطق کوهستانی کولاک برف پیش بینی می شود.   استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات جنوب غرب اصفهان و ارتفاعات شرق خوزستان درگیر این سامانه خواهند شد.
سازمان هواشناسی توصیه کرد: از سفر‌های برون‌ شهری بویژه در مناطق کوهستانی پرهیز شود، همچنین پرهیز از انجام پرواز‌های هواپیما‌های سبک و بالگرد ضروری است. برچسب ها: هواشناسی ، بارش ، برف ، یخبندان ، کاهش دما

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: هواشناسی بارش برف یخبندان کاهش دما سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۷۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو + فیلم

جمعی از فعالین محیط زیست در کردستان از شهر‌های کامیاران، دهگلان، سقز، جوانرود و سنندج با همراهی مردم روستای دیوزناو یک عقاب ر ا که زخمی شده بود پس از درمان در ارتفاعات کوهستانی شاهو آزاد کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • هواشناسی استان اردبیل هشدار سطح نارنجی صادر کرد
  • صدور هشدار هواشناسی برای ارتفاعات مازندران
  • اردبیل بارانی می‌شود
  • صدور هشدار سطح نارنجی شماره دو در اردبیل
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • آماده باش مدیریت بحران در پی هشدار هواشناسی
  • صدور هشدار جدی به رنگ نارنجی برای ۵ استان کشور
  • هشدار هواشناسی به این ۵ استان جدی است
  • آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو + فیلم
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود