Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@03:25:55 GMT

دغدغه شیرین یحیی در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۷۹۳۰

دغدغه شیرین یحیی در پرسپولیس

پرسپولیس تیمی است پر از بازیکنان خط میانی. بازیکنانی که همه قابلیت‌های بالایی دارند و در مواقع مختلف توانایی‌های‌شان را ثابت کرده‌اند. یحیی در آخرین بازی‌های نیم‌فصل اول در شرایطی تیمش را به میدان می‌فرستاد که در برخی بازی‌ها ۷ و در برخی دیگر ۸ بازیکن خط میانی در زمین بودند.

با حضور کمال در قلب دفاع و بازیکنانی مثل امیری و عالیشاه در خط حمله تیم پرسپولیس یک تیم پر از هافبک بود ضمن اینکه در برخی مسابقات هم سیامک نعمتی در نقش مدافع راست به میدان می‌رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس ابتدای فصل مهدی ترابی و بعد بشار رسن را در این خط از دست داد که هر دو نفر جزو بهترین‌ها و تأثیرگذارترین‌های تیم بودند، اما با جذب نفراتی مثل پهلوان و شجاعی همچنان ترافیک در این خط سنگین بود تا جایی که به سعید حسین‌پور یکی از جوان‌های شایسته تیم بازی نرسید و کادر فنی بعضاً مجبور بود از بین سرلک، نوراللهی و کامیابی‌نیا یکی را بیرون بنشاند.

حالا اگر خط حمله پرسپولیس با مهاجمان واقعی سر و سامان بگیرد یحیی مجبور است از ترابی، امیری و عالیشاه که برای خط حمله در نظر گرفته بود و از آن‌ها استفاده می‌کرد در کناره‌های خط میانی استفاده کند. حالا در نظر بگیرید احسان پهلوان و علی شجاعی در هافبک چپ هستند و سیامک نعمتی هم در هافبک راست. در واقع یحیی شش هافبک کناری دارد که فقط باید به دو تا از آن‌ها بازی بدهد و البته از همین حالا به نظر می‌رسد اگر آل‌کثیر و مغانلو روزی در شرایط ایده‌آل نباشند شانس امیری و ترابی بیشتر از سایر گزینه‌ها خواهد بود.

 

آی اسپرت

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند علی انصاریان یحیی گل محمدی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر محمد مصدوم شد

هافبک عراقی تیم فوتبال مس رفسنجان در تمرینات تیم ملی کشورش با مصدومیت مواجه شد.

طرفداری | تیم فوتبال مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا توانسته عملکرد خوبی را در لیگ برتر و جام حذفی از خود نشان دهد و تاکنون این تیم شکستی را تجربه را تجربه نکرده است.

یکی از بازیکنان که در این فصل عملکرد خوبی را از خود نشان داده «منتظر محمد» هافبک عراقی است. این بازیکن تا پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا زیر ۲۳ سال در همه بازی‌های مس حضور داشت و در مجموع ۲۰ بازی در لیگ برتر توانسته ۳ گل و یک پاس گل از خود به ثبت برساند.

محمد این روزها همراه با تیم ملی زیر ۲۳ سال عراق در جام ملت‌های آسیا حضور دارد و تیم کشورش با پیروزی یک بر صفر برابر ویتنام به نیمه نهایی این مسابقات صعود کرده و حریف ژاپن در نیمه نهایی شده است. منتظر محمد در جریان تمرینات تیم ملی عراق با مصدومیت مواجه شده و در بازی فردا دوشنبه برابر ژاپن غایب است و هنوز میزان مصدومیت او مشخص نشده است.

محمد قطعاً به بازی هفته بیست و پنجم مس برابر گل گهر سیرجان نخواهد رسید و حضور او در دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. لازم به ذکر است که محمد به صورت قرضی در تیم مس بازی می‌کند و فصل آینده به استقلال تهران باز خواهد گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • منتظر محمد مصدوم شد