Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه از توزیع ۴۲ هزار بسته معیشتی در ایام شیوع کرونا و در قالب ۵ طرح مواسات و همدلی در استان هرمزگان در میان افراد نیازمند از سوی این قرارگاه خبر داد. - اخبار استانها -

سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: امروز ما در قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه، 150 سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم بضاعت اهدا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در توزیع این جهیزیه‌ها از زوج‌های جوان همه شهرستان‌های استان هرمزگان دعوت کرده بودیم.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه گفت: این 150 سری جهیزیه شامل 9 قلم کالای ایرانی بوده که ارزش هر سری جهیزیه نیز حدود 12 میلیون تومان است که با برنامه‌ریزی انجام شده خریداری شد و در اختیار این زوج‌های جوان قرار گرفت. در کنار اهدای جهیزیه، ما توزیع بسته معیشتی داریم که 2 هزار بسته معیشتی تهیه شده بین محرومین و نیازمندان توزیع می‌شود.

تداوم نقش‌آفرینی مساجد مشهد در طرح مواسات/ از تهیه تبلت برای دانش‌آموزان تا رایزنی تخفیف اجاره‌بهاهمدلی و مواسات گروه جهادی وصال کرمانشاه همچنان ادامه دارد8 هزار بسته غذایی در رزمایش مواسات بین نیازمندان گلستانی توزیع شد

سردار مارانی گفت: متاسفانه با توجه به شرایط کشور در مواجهه با بیماری کرونا، نیاز هست به مردم کمک شود که تاکنون از سوی قرارگاه مدینه منوره بالغ بر 42 هزار بسته معیشتی بین مردم توزیع شده است. همچنین 180 هزار پرس غذا نیز توسط این قرارگاه پخت شده و در میان مردم شهرستان‌های جاسک، میناب، رودان، بندرعباس و دیگر نقاطی که افراد کم بضاعت حضور داشتند توزیع شد.

در ادامه مصاحبه خبرگزاری تسنیم با فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه را مشاهده خواهید کرد:

گزارشگران: میثم میرزاده و فاطمه رستخیز 

انتهای پیام/862/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفت‌وگویی تصویری اظهار کرد: ما به نمایندگی از ملت ایران عملیات وعده صادق را دنبال کردیم و خداوند به ما توفیق داد.

وی افزود: البته اگر هر کسی از مردم بسیار خوب و بی‌نظیر ما که در دنیا مثال زدنی هستند، این مسئولیت را داشتند و این وظیفه به آن‌ها محول می‌شد حتماً همین کار را انجام می‌دادند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود. از جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق تقریباً ۱۳ روز طول کشید تا عملیات وعده صادق اجرا شد، ما هر روز مطالبه مردم را شاهد بودیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه