Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدمهدی شهریاری در دومین جلسه شورای اداری، اظهار داشت: دیوان محاسبات می‌تواند در مشاهده با تخلفات احتمالی دستگاه‌های اجرایی که به طور عمده ناشی از ناآگاهی است، از کارکرد مشاوره‌ای بیشتر استفاده کند.

وی برخورد با متخلفین را امری واجب در راستای امید آفرینی و افزایش اعتماد عمومی دانست و گفت: یکی از دلایل ناامیدی در بین مردم، بیان اختلافات بین دستگاهی در بطن جامعه است و نباید با مشکلات بین دستگاهی که می‌توان در فضایی همدلانه و مشترک نسبت به حل آنها اقدام کرد موجبات ناراحتی و ناامیدی مردم را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان‌غربی به مشکلات اقتصادی کشور ناشی از تحریم نیز اشاره و بیان کرد: دشمن از طریق تحریم‌های مالی مختلف نسبت به صادرات کشور، مانع ایجاد کرده است و این امر باعث کاهش شدید درآمدها شده است.

شهریاری افزود: امروز کشور بیش از هر زمان دیگری برای عبور از تحریم‌ها و خنثی‌سازی دسیسه‌ها به وحدت و همدلی و یک‌صدایی نیاز دارد.

وی به دستاوردهای دولت در استان نیز اشاره کرد و از رشد شاخص‌های اقتصادی، بهبود شاخص‌های عمرانی و زیربنایی گفت و افزود: علاوه بر احیای دریاچه ارومیه به عنوان نگین دستاوردهای دولت در این استان، راه آهن، پروژه‌های بیمارستانی، آب، گاز و اینترنت روستایی نیز از میانگین کشوری فراتر رفته است.

استاندار آذربایجان‌غربی بهره‌برداری از یک‌هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی در ۲ سال اخیر را دستاوردی درخشان برای عبور کم خطر از بحران کرونا در استان دانست و افزود: با تحولات رخ داده در این بخش توانستیم مدیریتی بهتر در مقابله با کرونا داشته باشیم.

شهریاری تقویت نظارت بر بازار، رعایت درست دستورالعمل‌های بهداشتی، توجه به توصیه‌های دستگاه‌های نظارتی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان، آینده خوبی برای آذربایجان‌غربی متصور هستیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی جامعه دیوان محاسبات تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ پاسدار نجمی در این نشست از کارگران به عنوان مدافعان تولید در خط مقدم یاد کرد و گفت: بخش تولید با همت و تلاش کارگران به عنوان بازوان توانمند اقتصاد کشور در شرایط تحریم‌های ظالمانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به خودکفایی رسیدند.   جانشین فرمانده سپاه شهدا افزود: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، تشکلات کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی همواره در کنار دولت و همراه با اهداف نظام عمل کرده اند.   دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این نشست گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل در یکسال گذشته ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی