Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن جعفری  روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگارایرنا با اشاره به اینکه نیاز به خون همیشگی است، افزود: طی ماه‌های اخیر و با شیوع بیماری کرونا، اهدای خون در جامعه کاهش یافت و بر همین اساس اجرای طرح حمایت ماندگار در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح، ۱۲۸ نفر برای مشارکت در این امر خداپسندانه به مراکز خون‌گیری مراجعه کردند که از این تعداد ۱۱۵ نفر موفق به اهدای خون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: انسان، تنها منبع تأمین نیاز خونی است و بسیاری بیماران، همچون بیماران تالاسمی ناگزیر هستند برای بهره‌مندی از یک زندگی به نسبت طبیعی و تمام عمر، به شکل منظم خون دریافت کنند لذا اهدای خون امری خداپسندانه به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا  سال ۹۹ را در حالی به اتمام می‌رسانیم که همه‌گیری کووید ۱۹ سبب ایجاد مشکلات و کاهش اهدای خون شد و همزمان در برخی از استانها تامین پلاسمای کووید ۱۹ نیز در دستور کار اداره‌کل انتقال خون قرار گرفت.

اگرچه با مدیریت مصرف خون در بیمارستان‌ها و همدلی مردم، اهدای خون کم و بیش ادامه یافت و بیماران خون مورد نیاز خود را دریافت کردند اما موج جدید سرمای هوا و همه‌گیری کرونا و نزدیک شدن به روزهای پایان سال و تعطیلات پیش‌رو، کاهش ذخایر خون را در پی دارد.

برچسب‌ها مراغه عجب شیر سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراغه عجب شیر سازمان امداد و نجات هلال احمر مراغه عجب شیر سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند

 قشلاقی در آیین زنگ سپاس معلم اظهار کرد:از ۱۴۶ مدرسه شهرستان هشترود ۲۵ مدرسه قدمت بیش از ۴۰ سال دارند و در حال تخریب هستند و به صورت فوری به تجدید بنا نیاز دارند.

وی گفت: مدارس فاطمیه (س) و شهید رجایی در مرکز شهر هشترود از شرایط بد فیزیکی برخوردار هستند و اولیای دانش آموزان حاضر به ثبت‌نام فرزندان خود در این مدارس نیستند.

وی با بیان اینکه ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند گفت:تحقق این مهم از الزامات توسعه شاخص‌های آموزشی در این شهرستان است.

قشلاقی گفت: ۱۰ مدرسه کانکسی هم در این شهرستان وجود دارد که نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

وی از خیرین خواست در احداث مدرسه شبانه روزی و فنی و حرفه‌ای در این شهرستان اهتمام داشته باشند.

در این مراسم از تعدادی از معلمان نمونه شهرستان تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • دولت گرفتاری اقتصادی مردم را کاهش دهد‌
  • اهدای اسناد مالکیت منازل و اراضی مردم قشم بعد از 50 سال
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند