Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: باطل نمی‌تواند عرض اندام کند، چون بی‌قوارگی اندامش، عرصه را بر او تنگ می‌کند و عرض‌اش را می‌برد، اما تحریف، خیلی حرف دارد در میدان، چون به ظاهر حق و با ساختار حقیقت پا به آوردگاه می‌گذارد. به نام حق، حق را از میدان به در می‌کند و تا می‌تواند باطل را به جای حقیقت، رخت نو می‌پوشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: خطر هم همین جاست، از همین رو است که رهبر انقلاب، به فرزانگی تمام، هشدارمان داده‌اند و انذار که مراقب بازی تحریف باشیم و مواظب اینکه در بازی تحریف برایمان نقش ننویسند.

بیشتر بخوانید

بهره گیری از حرکت های رسانه ای در مسیر شاخص سازی مشهد


رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی  ادامه داد: همین ماه‌های اخیر بود که مقام معظم رهبری نسبت به تحریف تاریخ دفاع مقدس هشدار دادند و برخی از نقش‌آفرینان بزرگ این حماسه هم دل خون دارند از ورق‌هایی که به تحریف دارد جای صفحات روشن را می‌گیرد.

محمدیان بیان کرد: البته فقط این تاریخ روشن نیست که به غبار تحریف، تهدید می‌شود که حتی بیانات حضرت امام و رهبر انقلاب هم به کرات گرفتار این آسیب شده است، چه تحریف لفظی و تقطیع کلمات تا معانی، غیر از آن استفاده شود و چه تحریف معنایی که آن را به ضد خود تبدیل کند و چه نقل قول‌هایی که واجد تغییر محتوایی سخنان است، متأسفانه به نام انقلاب و انقلابیگری هم (معمولا) انجام می‌شود و گاه در سیاست‌های کلان هم شاهد این ماجرا هستیم.

او تصریح کرد: شاید فهرست کردن موضوعات، به جزئی شدن بحث و حتی سیاسی شدن موضوع بیانجامد حال آنکه نگاه این قلم، فراتر از قصه‌های سیاسی و جناحی، به «کلان پروژه» تحریف توجه دارد که اگر به چاره برنخیزیم و به ارتقای سواد در این حوزه نپردازیم، نه فقط ما را، که تاریخ ما را هم با مشکل مواجه خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی تاکید کرد: فکر می‌کنم ما به سواد در کلام رهبران انقلاب نیازمندیم از نوع سواد رسانه‌ای تا بتوانیم در امواج تحریف، حق را از باطل تشخیص دهیم، این عالمانه‌ترین شیوه‌ای است که می‌تواند به عنوان پیشران فرآیند شناخت مؤلفه‌های فکری رهبران انقلاب ایفای نقش کند.

 

انتهای پیام//ف.ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیاست های کلان رهبر انقلاب سواد رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟

برخی رسانه‌ها مدعی توهین به بنیانگذار رهبر انقلاب اسلامی در کتاب درسی سیستم آموزشی در هندوستان شدند.

به گزارش فارس، طی روز‌های گذشته برخی کانال‌های تلگرامی با انتشار تصویری از یک کتاب مدعی شدند که در کتاب‌های درسی آموزش و پرورش هند به امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب توهین کرده‌اند.

در این کتاب تصویر بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار برخی جنایتکاران منتشر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کتاب به هیچ وجه کتاب درسی نظام آموزشی هندوستان نیست و یک موسسه خصوصی است.

همچنین مدیر این موسسه با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از این اشتباه و قول اصلاح فوری این اقدام نوشت: «صمیمانه‌ترین پوزش خود را از این اشتباه اعلام می‌داریم و در حال انجام اقدامات فوری برای اصلاح این اشتباه هستیم.»

برخی معتقدند منتشرکنندگان این شایعه در فضای رسانه‌ای، تلاش دارند تا روابط بین دو کشور هند و ایران را تضعیف کنند.

tags # هند سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • چرا بعد از رابطه جنسی غمگین می شوم و گریه می کنم؟
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • چرا به سمت قبله نماز می‌خوانیم؟ + دلائل علمی
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده