Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالی که سیدجلال حسینی در این فصل از ستاره های پرسپولیس بوده ، اما قرارداد او از یکی از مهاجمان پرسپولیس که هیچ گلی برای این تیم نزده هم کمتر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امسال هم پرسپولیس صاحب بهترین خط دفاعی لیگ برتر است و از این حیث فاصله زیادی هم با سایر مدعیان دارد در موفقیت ساختار دفاعی تیم گل‌محمدی بدون شک سیدجلال حسینی نقشی بسیار برجسته دارد او در حالی یک تنه به خط دفاعی قرمزها سر و سامان داده که دیگر خبری از بیرانوند نیست و شجاع خلیل زاده هم در لیگ قطر بازی می‌کند حتی محمد حسین کنعانی زادگان هم چند هفته مصدوم بود و نتوانست در کنار سید جلال به او کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جالب اینجاست که اصل قرارداد سیدجلال حسینی از چند بازیکن دیگر پرسپولیس و حتی از یکی از مهاجمان گل نزن این تیم خیلی کمتر است. البته یکسری آپشن ها به قرارداد همه اضافه می‌شود که طبعاً به سیدجلال هم تعلق می‌گیرد اما قرارداد او حداقل از ۸ پرسپولیسی دیگر پایین‌تر است از جمله قرار داد یکی از مهاجمان این تیم که هفته هاست بازی نمی‌کند.

در پارس فوتبال بخوانید :

اختصاصی ؛ ترکیب پرسپـولیس مقابل سایـپا ؛ سورپرایز‌ یحیـی گل ‌مـحـمـد‌ی برای هواداران پرسـپـو‌لـیــس

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر سیدجلال حسینی پرسپولیس اخبار پرسپولیس پرسپولیس سیدجلال حسینی لیگ برتر یحیی گل محمدی سیدجلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت

به گزارش “ورزش سه”، یکی از پیشکسوتانی که روز جمعه در تمرین استقلال حضور یافته بود، حمید بابازاده دروازه‌بان سابق آبی‌ها بود. بابازاده که سال‌ها به عنوان مربی گلرها در استقلال فعالیت می‌کرد با اعضای استقلال و به خصوص سید حسینی گلر این تیم خوش و بش گرمی داشت.

سید حسین حسینی که دوازدهمین فصل حضور در استقلال را سپری می‌کند همراه با بابازاده عکسی را به یادگار گرفت و ساعتی قبل این تصویر را در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشت.

کاپیتان آبی پوشان خطاب به بابازاده در اینستاگرامش نوشت: “حمید خان عزیز دیدن شما بعد از چند سال باعث افتخار بود همیشه مدیون شما هستم”.

کاپیتان استقلال با قلب آبی رنگ در پایان متن خود اراداتش به حمید بابازاده را نشان داد و برای او آرزوی موفقیت کرد.

دیگر خبرها

  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • پست اینستاگرامی و خاص کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت
  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند
  • (عکس) استوری تندوتیز سیدجلال حسینی علیه پیرمرد هتاک اصفهانی