Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسین کلاه‌کج» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، گفت: با توجه به گرم شدن تنور انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری و همچنین فعال شدن جریان‌های سیاسی این سوال وجود دارد که برای برون رفت از این شرایط چه راهکار و برنامه‌ای باید از سوی مدعیان حضور در انتخابات ریاست جمهوری طراحی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی حزب آبادگران جوان افزود: با توجه به شرایط پیچیده و معضلات اقتصادی کشور به ویژه بازگرداندن اعتماد از دست رفته،  جریان‌ها و افراد موثر در سیاست داخلی باید برنامه داشته باشند. سال ۹۸  جریان اصولگرا توانست با احیای گفتمان انقلابی حتی با کسب رای حداقلی اعتماد رای‌دهندگان را جلب کند و از رقیب خود یعنی جریان اصلاح‌طلب پیشی بگیرد و مجلس یکدست و همگونی را تشکیل دهد.

کلاه کج افزود: عملکرد اصلاح‌طلبان باعث ریزش اعتماد مردم شد تا جایی ‌که اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات سبد مردمی خود را خالی‌تر از هر زمان می‌بینند و از  آنجایی که بعضی از اصولگرایان به همین دلیل خود را بی‌رقیب در صحنه می‌بینند و هر کدام از آنان می‌خواهند بیشترین سهم را در پیروزی انتخابات ۱۴۰۰ داشته باشند، لذا این امر موجب دورخیز افراد متعدد در این جریان برای نامزدی شده که نه به نفع جبهه اصولگرایان است و نه به نفع کشور.

وی، تعدد داوطلبان اصولگرا در انتخابات ۱۴۰۰ را برای این جریان خطرناک دانست و افزود: خلاف آنچه تصور می‌شد که انتخابات  ۱۴۰۰ همانند انتخابات سال ۹۸ مجلس، اصولگرایان در میدان بی‌رقیب پیروز شوند، با شکل‌گیری جبهه‌ها و ائتلاف‌های جدید و بروز تقابل غیرمنطقی با یکدیگر پیش‌بینی نتیجه مشکل‌تر شده و نمی‌توان تصور صحیحی از آینده داشت.

سخنگوی آبادگران جوان گفت: با این شرایط، احتمال اینکه شخصی مستقل و بدون وابستگی به این دو جریان سیاسی در انتخابات پیروز و راهی پاستور شود دور از ذهن نیست.

کلاه کج اظهار کرد : باید دید چه شخص و گروهی برنامه منسجم و اراده برای حل مشکلات مردم و کشور  دارد.  در حکمروایی جایگاه توانایی مهمتر از دانایی است لذا باید از همه نگاه‌های تنگ نظرانه پرهیز کرد و همه افکار محصور به تک روی و سهم خواهی‌های  شخصی و حزبی را کنار زد.

وی در رابطه با حزب آبادگران خاطرنشان کرد: آبادگران جوان هیچگاه در پی تمامیت‌خواهی و گرفتن سهم‌ شخصی و حزبی نیست و بنا به مصلحت کشور و رسالت حقیقی احزاب با جدیت ورود کرده و در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ منفعل  نخواهد بود و هم اکنون به شکل جدی با شورای وحدت در حال همکاری است و یکی از اعضای فعال این شورا است. بنابراین معتقدیم باید نقاط مشترک همه مجموعه‌ها و جریان‌های مصلح را یافت و آن را به جامعه نشان داد و وحدت واقعی را جاری کرد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ حزب کارگزاران سازندگی ایران اصولگرایان جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی حسن بیادی انتخابات ریاست جمهوری اصلاح طلبان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ حزب کارگزاران سازندگی ایران اصولگرایان انتخابات ۱۴۰۰ حزب کارگزاران سازندگی ایران اصولگرایان جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی حسن بیادی انتخابات ریاست جمهوری اصلاح طلبان اخبار کنکور انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ آبادگران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از فعالیت سامانه بارشی نسبتا فعال در استان از روز چهارشنبه خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، امروز احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خوزستان وجود دارد و در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست.

وی افزود: از فردا تا روز سه‌شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه ای در برخی ازنقاط استان خوزستان وجود خواهد داشت. از روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتا فعالی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد.

وی گفت: تا فردا تغییر محسوس دمایی نخواهیم داشت و از روز دوشنبه روند کاهش دما در استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۹.۲ و ایذه با ۱۲.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۹.۲ و ۲۲.۳ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا