Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

احمدی‌نژاد در واکنش به حادثه سراوان گفت: مردم را متهم می کنند که آنها مشکل هستند. مسئول همه مشکلات اقتصادی، مردم هستند. کرونا آمده است، مردم مسئول هستند. قاچاق می شود، مردم مسئول هستند. هر اشکالی هست! دو تا مثال از یک نفر می آورند و بعد مردم می شوند متهم!

وی افزود: کُل قدرت و ثروت کشور در دست دولت متمرکز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم بدون اجازه دولت نمی توانند، در خیابان راه بروند. یک جگرکی نمی توانند باز کنند. همه تصمیمات، سیاستگذاری ها، ساختارها، همه چیز دست دولت و نهادهای حکومت است، بعد مشکل را گردن مردم می اندازند.

احمدی‌نژاد گفت: الان ماجرای قاچاق پیش آمده است. واقعا مسئول قاچاق مردم هستند؟ آن آقایی که کارت سوخت را برداشت و 10 میلیارد دلار به کشور خسارت زد، آیا با او هم به اندازه یک کوله‌بر برخود می شود؟ مردم مرزنشین مسئول هستند؟ سیاست ها و تصمیمات کلان هیچ نقشی ندارد؟

وی افزود: مردم سیستان و بلوچستان جزو وفادارترین، اصیل‌ترین و شجاع‌ترین اقوام ایرانی هستند. همیشه از مرزها دفاع کرده اند و اتفاقا جزو محروم ترین ها هم هستند. قبل از انقلاب محروم بودند، بعد از انقلاب هم فاصله خیلی شده است. من چون رفته ام و تا خط مرزی هم رفته ام، همه شهرها را رفته ام.

به نوشته دولت بهار، احمدی نژاد اظهار داشت: ما در دولتمان سعی کردیم با نگاه عدالت محور، بدون توجه به قومیت و مذهب و چه و چه، واقعا عادلانه آنجا کار کنیم ولی هنوز خیلی فاصله است. مرزبانان غیور هستند، چیزی دست آنها نیست. قاچاق در سیستم و مقررات ریشه دارد. من یک روزی راجع به آن صحبت خواهم کرد که از کجاها سرچشمه می گیرد. چیزهایی را که خودم دیده ام. بی انصافی است که ما مردم مرزنشین را مسئول مشکلات اقتصادی معرفی کنیم. باید با ملاطفت برخورد کرد. آنها در آن بیابانها بدون امکانات دارند مرز را حفظ می کنند، آنجا را تخلیه نمی کنند. اما مسئول همه چیز، مردم اعلام می شود!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمود احمدی نژاد سراوان قاچاق احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، حادثه ای که ۲۲ بهمن سال گذشته در جاده قزوین برای چهار بازیکن تیم بسکتبال رستمی نماینده این استان در لیگ جوانان رخ داد، منجر به آسیب دیدگی شدید آنها شد طوریکه سه نفرشان به کما رفتند و یک نفر هم با شکستی پا مواجه شد.

در فاصله یک هفته پس از این اتفاق، محمد امین کاظمی و امیر محمد اردکانی که با سطح هوشیاری بسیار پایینی در کما بودند، جان خود را از دست دادند.

حالا بعد از گذشت سه ماه از این حادثه، رهام یزدی دیگر بازیکنان آسیب دیده در آن حادثه نیز جان خود را از دست داد. وی چند روز از بعد از وقوع حادثه به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شد تا در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر و درمان باشد اما طی این مدت مدت در کما بود.

طاها فلاح، دیگر بازیکن آسیب دیده در این سانحه بود که بعد از چند روز بستری در بیمارستان، ترخیص شد.

خبرگزاری مهر درگذشت رهام یزدی را به جامعه ورزش و به ویژه بسکتبال و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوید.

کد خبر 6090692 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!