Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده گروه توپخانه موشکی ۱۵خرداد گفت: مراسم بزرگداشت سی‌وهفتمین سالگرد شهادت شهید حسن غازی، نخستین فرمانده گروه موشکی ۱۵خرداد در گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به‌نقل از قسمت فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه گروه موشکی 15خرداد، سرهنگ جلال احمدی از برگزاری مراسم سالگرد شهید حسن غازی خبر داد و اظهار داشت: به‌منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا و همزمان با سی‌وهفتمین سالگرد شهادت سردار شهید حسن غازی، نخستین فرمانده گروه موشکی 15خرداد مراسم بزرگداشت این شهید والامقام برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مراسم باحضور اقشار مختلف مردم و رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی، روز پنج‌شنبه 14 اسفندماه از ساعت 15 الی 17 درجوار مزار شهید واقع در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

ورزشکاران باید امثال "شهید غازی" را الگوی زندگی خود قرار دهندکتاب سردار شهید غازی با عنوان "شقایق عاشق" منتشر شدبرگزاری یادواره ملی شهید غازی و 1000 شهید ورزشکار اصفهان

به‌گزارش تسنیم، سردار شهید حسن غازی در تاریخ 11 اسفندماه سال 1362 درجریان عملیات خیبر در منطقه طلاییه به شهادت رسید.

انتهای پیام/174/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید حسن غازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان

 پنجمین یادواره ۱۳۲۲ شهید سرافراز یگان ویژه و ۲۷ شهید سرافراز یگان ویژه استان کرمان با حضور سردار"عظیمی"جانشین یگان‌های ویژه فراجا برگزار شد.

در این مراسم فرمانده انتظامی استان کرمان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و جمعی از مردم و مسئولان حضور داشتند.

 سردار فرشید در این آیین با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر جمیع شهدا گفت: این یادواره یادآور عزیزانی است که در تمام ساعات شبانه روز و در سرما و گرمای مناطق مختلف مشغول خدمت به هموطنان هستند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: همه شما عزیزان قطعا این حضور و ایفای نقش همرزمان انتظامی در ماموریت‌های مختلف را دیده اید، اما باید همواره به یاد داشته باشیم برای این امنیت چنین خون‌هایی تقدیم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • واکنش علی مطهری به نوازنده دف زن در مراسم سالگرد پدر
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد