Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:03:56 GMT

سیاست ایران مقاومت فعال است

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۸۷۶۳

سیاست ایران مقاومت فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین الحاق و تحویل دهی انواع هواپیماهای نظامی ترابری سنگین و بالگرد که صبح امروز با حضور وزیر دفاع در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع برگزار شد،  در جمع خبرنگاران، گفت: اینجا باید از مجموعه صنایع هوایی و کارکنان وزارت دفاع تشکر کنم که همیشه برابر مطالبات و نیازهای ما حرکت می کنند و بر همین اساس امروز شاهد تحویل دهی تعداد متنوعی از هواپیماها و موتور ها بودیم

 وی افزود: به فضل الهی صنایع هوایی یک صنعت پویا و فعال، مبتکر و خودکفا است که کاملاً قابل اطمینان و اتکا برای بخش های عملیاتی است؛ امروز شاهد تحویل چندین فروند هواپیما و بالگرد بودیم اما در پس این ماجرا ما خلاقیت، ابتکار و نوآوری را می بینیم که با این خلاقیت ها بهینه سازی و ارتقا داشته ایم و البته همکاری با شرکت ها دانش بنیان که افق های روشنی را برای ما به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: تجهیزات تحویل شده امروز، توسط وزارت دفاع به نیروی هوایی ارتش و البته افق روشنی که در حوزه فعالیت‌های علمی و پشتیبانی شاهد هستیم قطعاً در ارتقاء توان دفاعی کشور ما نقش بالایی دارد و ما از مرزهای کشورمان به بهترین شکل و جانانه دفاع خواهیم کرد.

امیر نصیرزاده سیاست جمهوری اسلامی ایران را مقاومت فعال دانست و گفت: مقاومت فعال یعنی درجا نزدن و پیشرفت که ما این موضوع را در صنایع دفاع مشاهده می‌کنیم.

کد خبر 5158806 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر نصیرزاده وزارت دفاع نیروی هوایی ارتش مجلس شورای اسلامی صحن مجلس لایحه بودجه لایحه بودجه ۱۴۰۰ هیئت دولت محمد باقر قالیباف سعید خطیب زاده حجت الاسلام حسن روحانی کمیسیون تلفیق حسن روحانی ایالات متحده امریکا محمدجواد ظریف ارتش وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و هیأت امنای یادمان شهدای هویزه درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان هویزه برگزار شد.

در ابتدا مسؤولان و اعضای هیأت امنای یادمان شهدای هویزه گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارائه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زائرین شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای هویزه به ویژه شهید علم الهدی و قدردانی از زحمات خادمان و مسؤولان این یادمان گفت: پشتیبانی از یادمان‌ها و فعال سازی و پای کار آوردن ظرفیت هیأت امناهای یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور کشور است.

وی افزود: ستاد مرکزی به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و دولت در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها است.

در این جلسه حمید صادقی معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سید ایمان یاراحمدی معاون دولت ستاد مرکزی راهیان نور کشور نیز حضور داشتند.

کد خبر 6097317 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • (ویدیو) دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو ۳۵‌ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت