Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی فکری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این تا ساعت ۱۴ مراکز شماره گذاری خدمات ارایه می کردند که هم اینک با سه ساعت افزایش به ساعت ۱۷ رسیده است.

وی با بیان اینکه روزانه ۴۰۰ تا ۶۰۰ نفر به مراکز شماره گذاری خودرو در همدان مراجعه می کنند اضافه کرد: نوبت دهی به مراجعه کنندگان همچنان اینترنتی بوده و خدمات گیرندگان باید در ساعت تعیین شده در مرکز تعویض پلاک حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان ادامه داد: پنج نوع خدمت در مراکز شماره گذاری شامل فک و رهن پلاک، تعویض پلاک، ثبت مشخصات فنی خودرو، بازدید و تغییر مشخصات خودرو صورت می گیرد.

سرهنگ فکری اضافه کرد: خدمات ارایه شده در مرکز شماره گذاری پیوسته یعنی شامل ارائه مدارک، دریافت قبض و پرداخت هزینه، بازدید و تایید بود و نمی توان بین آنها تفکیک ایجاد کرد با این وجود برای پیشگیری از ازدحام مراجعه کنندگان همه اصول و شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی رعایت شده است.

وی در ادامه از افزایش آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی نیز خبر داد و گفت: پیش از این در نوبت صبح سه مرحله آزمون کتبی آیین نامه برگزار می شد که هم اینک علاوه بر این یک مرحله دیگر در نوبت عصر آزمون برگزار می شود.

برچسب‌ها تعویض پلاک همدان پلیس راهنمایی و رانندگی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعویض پلاک همدان پلیس راهنمایی و رانندگی همدان تعویض پلاک همدان پلیس راهنمایی و رانندگی همدان اخبار کنکور مراکز شماره گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویترین تسنیم شماره ۶۵۳/کارگر، رکن جهش تولید است

رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد، فرمودند: رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید، کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود. - اخبار ویژه نامه‌ها -

هر روز بخشی از مهمترین اخبار و گزارش‌های تسنیم را در ویترین تسنیم ببینید:

1- رهبر انقلاب: کارگر رکن جهش تولید است 

2- کارنامه 4ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو 

3- صنعت خودرو، قربانی زیاده‌خواهی مسئولان و دلالان 

4- سرو آزادانه قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۳/کارگر، رکن جهش تولید است
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • بهترین زمان تعویض تسمه تایم هایما S7 + علائم خرابی