Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامرضا مشعل چی با بیان اینکه زمینه کمک رسانی به مردم زلزله زده استان کهگیلویه و بویر احمد فراهم شده است، گفت: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند نسبت به اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به زلزله زدگاه استان کهگیلویه و بویر احمد اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به شیوه‌های کمک رسانی به زلزله زدگان، بیان کرد: نیکوکاران یزدی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ نزد بانک ملی شعبه یزد واریز کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد افزود: دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان نیز آماده دریافت کمک‌های غیر نقدی برای زلزله زدگان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

او ادامه داد: کمک‌های غیر نقدی و اقلام ضروری مصرفی مورد نیاز شامل مواد غذایی و آب معدنی، پوشاک و کفش، اقلام بهداشتی اعم از پوشک، دستمال کاغذی، شوینده‌ها، پتو و کالای خواب، لوازم آشپزخانه (ملزومات پخت و پز و غذاخوری)، موکت و زیرانداز و همچنین کالا‌های اساسی شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، فرش، کولر، پنکه، ماشین لباس‌شویی و اجاق مسافرتی (پیک‌نیک) است.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی زلزله زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد