Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته تیم‌های چلسی و  منچستر یونایتد در چارچوب بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ جزیره به مصاف هم رفتند و در دیداری که ۲ تیم موقعیت‌های چندانی نیز نداشتند، بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

این بازی در لیگ جزیره، هفتمین مسابقه شاگردان سولسشیر مقابل "big 6" در لیگ جزیره بود که با پنجمین تساوی بدون گل منچستریونایتد مقابل آن ها به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستریونایتد در این ۷ مسابقه پیروزی کسب نکرده، ۵ تساوی و ۲ شکست به دست آورده و تنها یک گل زده در این بازی‌ها ثبت کرده است.

نتایج منچستر یونایتد مقابل "big 6":

منچستریونایتد - چلسی : ۲ تساوی بدون گل

منچستریونایتد - آرسنال : یک تساوی بدون گل و یک شکست با نتیجه یک بر صفر

منچستریونایتد - منچسترسیتی : یک تساوی بدون گل

منچستریونایتد - لیورپول : یک تساوی بدون گل

منچستریونایتد - تاتنهام : شکست خانگی و سنگین ۶ بر یک

بیشتر بخوانید 

جیمی واردی مقابل منچستریونایتد بازی خواهد کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منچستر یونایتد لیگ جزیره فوتبال اروپا تساوی بدون گل منچستریونایتد لیگ جزیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!

یعنی هر لحظه‌ای که تصور می‌کنید اینجا نقطه آخر حماسه‌سازی‌های سیاوش یزدانی است، مدافع سپاهان بار دیگر شما را شگفت‌زده می‌کند! بعد از شکست غیرمنتظره الهلال عربستان مقابل العین امارات و ناکامی این تیم در صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، یزدانی با انتشار کامنت «یک- صفر» به هجو این باشگاه پرداخت. چرا؟ چون بعد از اخراجش از زمین در بازی رفت با الهلال، همین اعداد را که تا آن زمان نتیجه بازی بود به هواداران حریف نشان داد و بعد که آنها ۳گل زدند و بردند، کلی طرح طنز در مورد کری‌خوانی سیاوش ساخته شد.

اتفاقی که الان افتاده این است؛ مدافع سپاهان کری‌خوانی شکست‌خورده خودش بعد از اشتباه مرگباری که جلوی الهلال داشته و منجر به حذف سپاهان شد را یادآوری کرده؛ حقیقتا که خوش به سعادتت!

منبع: همشهری‌آنلاین

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟