Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:30:18 GMT

۱۷۰ زن سرپرست خانوار در لرستان مشغول بکار شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۹۲۴۷

۱۷۰ زن سرپرست خانوار در لرستان مشغول بکار شدند

به گزارش ایرنا رحیم بیرانوند روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار، بر اساس ماده ۸۰ قانون برنامه ششم توسعه از سوی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست‌جمهوری، با نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاد دانشگاهی انجام شد که سهمیه لرستان در این طرح ۱۷۰ نفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیرانوند با اشاره به اجرای طرح در سه مرحله بیان کرد: مرحله اول مربوط به ارزیابی متقاضیان و شناسایی ظرفیت های مشاغل خانگی و مرحله دوم در حوزه آموزش و توانمندسازی متقاضیان بود.

دبیر طرح ملی مشاغل خانگی در لرستان افزود: در مرحله دوم طرح توانمندسازی اقتصادی، زنان سرپرست خانوار استان پنج هزار و ۴۴۰ نفر ساعت آموزش دیدند. 

بیرانوند گفت: مرحله سوم این طرح شبکه سازی و اتصال به بازار بود که با اجرای آن ۱۷۰ زن سرپرست خانوار در لرستان دارای شغل شدند.

برچسب‌ها سازمان جهاد دانشگاهی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده اشتغال زایی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان جهاد دانشگاهی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده اشتغال زایی سازمان جهاد دانشگاهی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده اشتغال زایی لرستان اخبار کنکور سرپرست خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: با اتمام طرح‌های آبرسانی در سال جاری، بیش از یک هزار خانوار روستایی شهرستان شاهین دژ از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، محمد اشرفی با بیان اینکه این طرح‌ها شامل آب‌رسانی به مجتمع دو روستایی هاچاسو و هولاسو و روستای فتح‌آباد شهرستان شاهین‌دژ است، اظهار کرد: آب‌رسانی به مجتمع هاچاسو و هولاسو در حال حاضر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری عملیات اجرایی آن در صورت تخصیص اعتبارات به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: در اجرای این طرح حفر یک حلقه چاه، ۱۱ کیلومتر خط انتقال، ۲۲.۸ کیلومتر شبکه توزیع و ۵۰۰ مترمکعب مخزن ذخیره پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: با اتمام این طرح ۹۲۰ خانوار روستایی ساکن در این مجتمع از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

اشرفی همچنین از اجرای طرح آب‌رسانی به روستای فتح‌آباد شاهین‌دژ نیز خبر داد و تصریح کرد: این طرح در حال حاضر از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و با اتمام آن ۱۲۱ خانوار ساکن در آن از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار می‌شوند.

وی گفت: در اجرای این طرح ۸۰۰ متر خط انتقال، ۲.۹ کیلومتر شبکه توزیع و ۱۰۰ متر مکعب مخزن ذخیره آب پیش‌بینی شده است.

کد خبر 751267

دیگر خبرها

  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • استخدام ۵ عضو یک خانواده در صداوسیما
  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • فردا، مهلت پایانی مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر
  • یادداشت مهرداد خدیر / این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت‌هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • (عکس) شعر معنادار علیرضا بیرانوند برای زنان