Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی سرپرست مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی از آغاز فعالیت آزمایشگاه ژنتیک و درمانگاه دیابت در آینده نزدیک خبر داد

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، محمد طالبی اظهار کرد: مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان از سال ۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده و به مراجعین استان و استان های همجوار خدمات درمانی ارایه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این مرکز با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات روز و نیروی انسانی متخصص و با استفاده از روش های درمانی پیشرفته در حال فعالیت است، اضافه کرد: این مرکز دارای بخش های کلینیک مردان،کلینیک زنان(IUI)، آزمایشگاه جنین شناسی و آندرولوژی، آزمایشگاه تشخیص طبی، اتاق عمل لاپارسکوپی و (IVF)، کلینیک درمان جایگزین، مرکز مشاوره و مددکاری و ... است.

طالبی همچنین از آغاز فعالیت آزمایشگاه ژنتیک و درمانگاه دیابت در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در سال ۹۹ حدود ۱۵ هزار خدمات پزشکی از سوی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی به مراجعان استان مرکزی و استان های همجوار ارائه شده است.

سرپرست مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان در پایان با اشاره به فعالیت مشاوره ژنتیک در این مرکز فوق تخصصی بیان کرد: امروزه بیماری های ژنتیکی به عنوان بخشی از علل عدم موفقیت درمان ناباروری‌، ایجاد سقط مکرر و ناباروری مطرح هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاد دانشگاهی دیابت ناباروري ژنتيك درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان جهاددانشگاهی استان مرکزی مرکز فوق تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چندین باور غلط درباره ژنتیک + فیلم

مریم اسلامی پزشک و دکتری تخصصی ژنتیک با حضور در برنامه برمودا در شبکه نسیم در خصوص باورهای اشتباهی که برخی از مردم در مورد ژنتیک دارند و براساس همین باورهای اشتباه اقدام به ازدواج و فرزندآوری می‌کنند، مطالبی را بیان کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • مهاجمان پرسپولیس و استقلال با دروازه‌ها قهر کردند
  • آغاز فعالیت ۲۴ تیم جدید درسال ۱۴۰۲ در پارک فناوری پردیس
  • آذربایجان شرقی در ایجاد آزمایشگاه‌های تخصصی و مرجع یک کار ماندگار انجام دهد
  • کلاسهای تخصصی تلاوت قرآن برگزار می شود
  • چندین باور غلط درباره ژنتیک + فیلم
  • ‌ولایت مداری و حمایت از نظام‌ مهمترین دلیل مشارکت سمنانی ها در انتخابات
  • وزیر بهداشت : مردم در روز‌های پایانی سال اعمال جراحی زیبایی انجام ندهند
  • وزیر بهداشت: مردم در روز‌های پایانی سال اعمال جراحی زیبایی انجام ندهند
  • اختصاص ۲۷ فروند شناور تخصصی نجات دریایی برای سفر‌های نوروزی
  • فعالیت شبانه روزی ۲۲۰ مرکز دندانپزشکی در ایام نوروز