Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی سرپرست مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی از آغاز فعالیت آزمایشگاه ژنتیک و درمانگاه دیابت در آینده نزدیک خبر داد

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، محمد طالبی اظهار کرد: مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان از سال ۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده و به مراجعین استان و استان های همجوار خدمات درمانی ارایه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این مرکز با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات روز و نیروی انسانی متخصص و با استفاده از روش های درمانی پیشرفته در حال فعالیت است، اضافه کرد: این مرکز دارای بخش های کلینیک مردان،کلینیک زنان(IUI)، آزمایشگاه جنین شناسی و آندرولوژی، آزمایشگاه تشخیص طبی، اتاق عمل لاپارسکوپی و (IVF)، کلینیک درمان جایگزین، مرکز مشاوره و مددکاری و ... است.

طالبی همچنین از آغاز فعالیت آزمایشگاه ژنتیک و درمانگاه دیابت در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در سال ۹۹ حدود ۱۵ هزار خدمات پزشکی از سوی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی به مراجعان استان مرکزی و استان های همجوار ارائه شده است.

سرپرست مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان در پایان با اشاره به فعالیت مشاوره ژنتیک در این مرکز فوق تخصصی بیان کرد: امروزه بیماری های ژنتیکی به عنوان بخشی از علل عدم موفقیت درمان ناباروری‌، ایجاد سقط مکرر و ناباروری مطرح هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاد دانشگاهی دیابت ناباروري ژنتيك درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان جهاددانشگاهی استان مرکزی مرکز فوق تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد مخلص‌الائمه اظهار کرد: تکمیل طرح آبرسانی از چشمه هفتیان به شهر تفرش به عنوان یکی از طرح‌های آبرسانی بزرگ و ملی در راستای رفع مشکل کم آبی شهر تفرش و ۴۰ روستا با اعتبار تخصیص یافته که از محل سفر هیأت دولت به استان در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این ابَرپروژه هزینه شده است.

استاندار مرکزی گفت: این طرح آبرسانی به لحاظ توپوگرافی خاص منطقه از پیچیده‌ترین طرح‌های عمرانی است که هدف از اجرای آن انتقال ۱۵۰ لیتر بر ثانیه آب (۱۰۰ لیتر برثانیه برای تأمین آب شرب تفرش و ۵۰ لیتر بر ثانیه برای روستاهای اطراف) است.

مخلص الائمه افزود: طول خطوط اصلی طرح آبرسانی به شهرستان تفرش و روستاهای مسیر از چشمه هفتیان ۶۵ کیلومتر و طول خطوط فرعی ۱۰۰ کیلومتر است.

وی از اجرای طرح انتقال آب به تفرش در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در این طرح ۲۸ باب مخزن ذخیره به ظرفیت کل ۱۵ هزار و ۹۱۰ متر مکعب از جنس بتن آرمه، هشت ایستگاه پمپاژ شامل چهار ایستگاه خط اصلی و چهار ایستگاه خط فرعی پیش‌بینی شده است.

استاندار مرکزی بیان کرد: برق‌رسانی برای این طرح به طول حدود ۶۵ کیلومتر و از مناطق صعب‌العبور با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان انجام شده است.

کد خبر 6096072

دیگر خبرها

  • استقرار نخستین موتور هواپیما در دانشگاه حکیم سبزواری
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی