Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه گفت: پیگیری قطعنامه علیه ایران در شورای حکام باعث بهم ریختگی شرایط کنونی می شود.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، محمدجواد ظریف با اشاره به حضور در نشست امروز -دوشنبه ۱۱ اسفندماه- کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار کرد: جلسه خوبی با نمایندگان درباره وضعیت کنونی داشتیم.

وی با اشاره به تلاش برای صدور قطعنامه علیه ایران در شورای حکام گفت: حرکت غلطی را اروپایی‌ها با حمایت از آمریکا در شورای حکام شروع کرده است، فکر می‌کنیم این حرکت باعث بهم ریخته شدن شرایط خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه کشور تاکید کرد: بهم ریختگی شرایط کنونی را از طریق سفیر ایران در وین به همه اعضای شورای حکام شرایط توضیح داده‌ایم، امیدواریم عقل غلبه کند و اگر چنین نشود راهکارهایی داریم.

کد خبر 478321

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا شورای حکام برجام شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای حکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: با مباشر قتل و پشتیبان قتل نمی‌شود با روی خوش و ملایمت رفتار کرد

دریافت 21 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج فرمودند: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ با مباشر قتل و پشتیبان قتل نمی‌شود با روی خوش و ملایمت رفتار کرد.

کد خبر 849648 برچسب‌ها حج خبر ویژه حج - سازمان حج و زیارت رهبر معظم انقلاب ایالات متحده آمریکا رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: با مباشر قتل و پشتیبان قتل نمی‌شود با روی خوش و ملایمت رفتار کرد
  • لاوروف: هر دو حزب آمریکا، روسیه و چین را دشمن می‌دانند
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از فلسطین
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • جان جیمز یوبل، فعال ضدصهیونیسم در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • جان جیمز یوبل فعال ضدصهیونیسم آمریکایی در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • ببینید | رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با یک دانشجو
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد
  • رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با یک دانشجو + فیلم