Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس ابلاغ ستاد ملی کرونا ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی خودرو‌ها به شهر‌های استان خوزستان ممنوع است.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمد اسلامی دیروز در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه گردشگری دریایی با اشاره به اینکه ممنوعیت تردد در راه‌های منتهی به استان خوزستان و شهر‌های این استان اجرا شده است افزود: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا اختیار اجرای دستورالعمل ممنوعیت تردد به شهر‌های این استان به ستاد استانی داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در زمینه ممنوعیت تردد در تعطیلات نوروزی تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم و حتی یک گام هم از این تصمیمات جلوتر نخواهیم بود.
وزیر راه و شهرسازی افزود: تاکنون مصوبه جدیدی در خصوص رفت و آمد‌های نوروزی به وزارتخانه ابلاغ نشده است.
آقای اسلامی گفت: قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم اجرایی درباره ممنوعیت یا محدودیت رفت و آمد را در شهر‌های قرمز و نارنجی به ستاد‌های استانی واگذار کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی تأکید کرد: بر اساس تصمیم گیری‌های ستاد ملی کرونا رفت و آمد‌ها خودرو‌ها با پلاک‌های غیربومی و بومی ممنوع است و جرایم نقدی نیز تعیین شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پلاک غیربومی ستاد ملی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک از ابتدای فصل شرایط حضور بانوان در دیدارهای خانگی خود را فراهم کرده و این اتفاق بدون مشکل انجام شده بود، اکنون سازمان لیگ اعلام کرد که بانوان اجازه تماشای مسابقه حساس جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس را نخواهند داشت.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • مجتهدزاده: ممنوعیت ثبت اظهارنامه قضایی علیه مقامات دولتی، اقدامی نسنجیده است
  • استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد
  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد