Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گفت: در صورت موج چهارم کرونا محدودیت‌هایی برای سفر‌های انبوه شخصی در تعطیلات نوروزی در ستاد ملی مقابله با کرونا پیش بینی شده است که پس از نهایی شدن اعلام می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، علی اصغر مونسان دیروز در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری توسعه گردشگری دریایی با اشاره به اینکه در سفر‌های نوروزی در قالب تور‌های گردشگری و اقامت در هتل‌ها و مراکز اقامتی مجاز نگرانی نداریم افزود: بزرگترین نگرانی‌ها در سفر‌های انبوه شخصی است که مدیریت چندانی در شکل سفر، مقصد و مکان اقامتی آن وجود ندارد بنابراین پیشنهاد‌هایی برای مدیریت این نوع سفر‌ها در ستاد ملی کرونا پیش بینی شده است که اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بر اساس دستورالعمل‌های پیش بینی شده هیچ کس حق ندارد امکانات شخصی خود را به اقامتگاه مسافران تبدیل کند بنابراین اقامت مسافران در مراکز غیرگردشگری ممنوع است.
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی تأکید کرد: در دستورالعمل‌هایی که به مدیران استانی ابلاغ شده ایجاد چادر و اقامتگاه در شهر‌ها ممنوع است.
آقای مونسان افزود: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا در ناوگان هوایی 60 درصد ظرفیت و در اتوبوس و قطار نیز شکل قرار گرفتن مسافران به صورت شطرنجی است و در سفر‌های هوشمند تعداد پذیرش مسافر پیش بینی شده است.
وی گفت: شیوه نامه‌های بهداشتی هتل‌ها و اقامتگاه‌های گردشگری بسیار سختگیرانه و به مدیران این مراکز ابلاغ شده است که در بازدید‌هایی که داشتیم این موارد به طور کامل رعایت می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی افزود: دستورالعمل‌های بهداشتی هتل‌ها و اقامتگاه‌ها را در اختیار شورای جهانی گردشگری قرار دادیم و این شورا نیز آن را در جهان منتشر کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستورالعمل محدودیت پیش بینی شده سفر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در کشور امارات در حال برگزاری است، در دور دور نهایی رقابت ماده پرتاب چکش ملیکا نوروزی نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۵۷.۲۶متر در جایگاه چهارم این مسابقات ایستاد. 

دیگر خبرها

  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • ۷ بوم‌گردی برتر یزد که باید بشناسید
  • اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • اُفت ۴۰ سانتی متری آب از سفره‌های زیرزمینی خراسان شمالی/ ابلاغ دستورالعمل مهار اضافه برداشت آب از چاه‌های کشاورزی
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پژو پارس