Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@03:12:30 GMT

توزیع ۶۰ تن گوشت مرغ در تایباد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۰۰۱۴

توزیع ۶۰ تن گوشت مرغ در تایباد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد کریمی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد با اشاره به توزیع ۶۰ تن گوشت مرغ در تایباد گفت: این میزان گوشت مرغ در بین واحد‌های صنفی منتخب توزیع شده و سعی بر این شده است بر حسب نیاز مصرف تایباد، گوشت مرغ توزیع شود.

او افزود: تایباد روزانه ۹ تُن گوشت مرغ کشتار روز یارانه‌ای نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد ادامه داد: توزیع گوشت یارانه‌ای موجب تعدیل قیمت شده و در حال حاضر توزیع مرغ در این شهرستان با نرخ مصوب در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

کریمی با تاکید بر اینکه فروشندگان باید در عرضه کالا‌های یارانه‌ای، فاصله‌گذاری اجتماعی را به خوبی رعایت کنند؛ بیان کرد: شهروندان در شرایط فعلی تا رسیدن به تعادل عرضه و تقاضای این محصول، از خرید مازاد بر نیاز مصرف روزانه خود خودداری کنند.

او تصریح کرد: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار این شهرستان مرغداران تایبادی مکلف هستند ۱۰۰ درصد مرغ تولیدی این شهرستان را در اختیار واحد‌های صنفی توزیع و عرضه قرار داده و فروش آزاد هرگونه نهاده دامی که به صورت یارانه‌ای در اختیار مرغداران قرار می‌گیرد تخلف محسوب شده و با متخلف برخورد خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد تاکید کرد: مصرف‌کنندگانی که در مورد قیمت و نحوه توزیع گوشت مرغ شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند.

کریمی از توزیع روزانه افزون بر یک تن تخم مرغ در بازار تایباد خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه به لحاظ تامین اقلام اساسی در بازار تایباد هیچ گونه مشکلی نداریم.

 

انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع گوشت گوشت یارانه ای یارانه ای گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ ستاد محمد محمودی اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری از ورود و خروج کالای قاچاق از کشور، مرزبانان گروهان ۱۷ شهریور هنگ مرزی تایباد حین کنترل خودروهای مسافری در لاین ورود به کشور طی عملیاتی موفق به کشف مقادیری سیگار قاچاق از دو دستگاه خودرو شدند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: مرزبانان پست کنترل و مراقبت دوغارون حین کنترل خودروهای ترانزیت در لاین ورود به کشور به دو دستگاه خودرو افغانستان مشکوک که پس از بازرسی دقیق از خودروها، تعداد ۳۶۰۰ پاکت سیگار شامل ۷۲ هزار نخ سیگار به ارزش ۱ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال را که داخل دو دستگاه بونکر سیمان جاساز شده بود را از ۲ نفر متهم  افغان کشف کنند، که خودروها توقیف و کالاهای مکشوفه به همراه متهمین جهت سیر مراحل قانونی تحویل اداره مبارزه با کالای قاچاق هنگ شد.

وی بیان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه کارکنان مرزبانی به شمار می‌آید و این مهم در تحقق مسیر جهش تولید بسیار کارگشا است.


 

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران