Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال مجتمع فردوس قم این فصل موفق شد با هدایت حسین صبوری، سرمربی جدید خود در بیشتر رقابت‌های لیگ برتر نتایج بسیار خوبی را کسب کند. به طوری که آن‌ها تا پایان هفته سیزدهم با کسب ۱۴ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفتند و با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم کراپ الوند قزوین از صعود به مرحله دوم باز ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتسال فردوس قم هفته چهاردهم بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده اند و به همین دلیل شانسی برای رسیدن به جمع ۳ تیم پایانی در دور بعد نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید

ملی پوش فوتسال فردا زانویش را به تیغ جراحان می‌سپرد

مسئولان، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتسال فردوس قم بعد از اتمام کارشان در مسابقات لیگ برتر با رسول قلی زاده، مدیرعامل باشگاه خداحافظی کرده و ظاهرا دور جدید تمرینات این تیم برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر، از اواسط اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ زیر نظر حسین صبوری، سرمربی این تیم برگزار خواهند شد.

تیم فوتسال مجتمع فردوس قم در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر، روز شنبه در ساری مهمان شهروند بود و در پایان موفق شد با نتیجه پر گل ۷ بر ۲ میزبان خود را شکست دهد. فردوس با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و در رده چهارم جدول گروه یک قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتسال لیگ برتر فردوس تیم فوتسال لیگ برتر فردوس قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۰۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم

تیم ملی فوتسال افغانستان از صعود به نیمه نهایی جام ملت های آسیا باز ماند.

تیم فوتسال افغانستان برای اولین بار است که در این تورنمنت شرکت می کند.

مهاجرین افغانستانی مقیم ایران از تلاش تیم فوتسال افغانستان قدردانی کردند و برای آنها در تورنمنت های بعدی آرزوی موفقیت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • پایان کار تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)