Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اسکای نیوز، «بنیامین نتانیاهو» طی سخنانی با طرح این ادعا گفت: ما هرگز به تهران اجازه نخواهیم داد توانایی های هسته ای را توسعه دهد.
بنابر این گزارش، یک کشتی باری متعلق به رژیم صهیونیستی بامداد روز جمعه درحال عبور از دریای عمان، دچار انفجار شد اما دلیل وقوع آن هنوز مشخص نشده است.
پیش از این نیز بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با طرح ادعاهایی گفته بود: ارزیابی های اولیه و نزدیک بودن فاصله کشتی به آب های ایران (هنگام وقوع انفجار) این تصور را تقویت می کند که ایران پشت این ماجرا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها به دنبال ضربه زدن به زیرساخت های اسرائیل و شهروندان ما هستند. برچسب ها: نتانیاهو

منبع: خرداد

کلیدواژه: نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو : خجالت بکش

یکی از اسرای صهیونیست در نوار غزه با ارسال پیامی تحقیرآمیز برای نتانیاهو و کابینه وی به آنها گفت: همه تلاش‌های ارتش شکست خورده است، و خجالت بکشید و از مناصب خود استعفا دهید و به خانه‌هایتان بروید.   به گزارش تسنیم، عصر روز گذشته، چهارشنبه، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس یک کلیپ تصویری از یکی از اسرای صهیونیست در غزه منتشر کرد که در آن، این اسیر اسرائیلی پیامی تحقیرآمیز برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی فرستاد.   این اسیر صهیونیست با نام «هرش گلدبرگ پولن» در این پیام خود خطاب به نتانیاهو و کابینه او گفت: از شما انتظار می‌رود هر کاری که باید، برای بازگرداندن ما به خانه‌هایمان انجام دهید. آیا این خواسته خیلی بزرگی است ؟ شما باید خجالت بکشید که 200 روز ما را رها کرده‌اید و همه تلاش‌های ارتش منجر به شکست شده است. شما باید خجالت بکشید زیرا همه معامله‌هایی را که به شما پیشنهاد شد، رد کردید.   وی در ادامه این پیام خود گفت: زمانی که شما همراه خانواده‌هایتان غذا می‌خورید به ما که در جهنم و زیر زمین گرفتار هستیم فکر کنید که بدون آب و غذا و دارو مانده‌ایم و از نور آفتاب هم محروم هستیم.   این اسیر صهیونیست از مقامات رژیم اشغالگر خواست از منصب خود استعفا دهند و بروند و گفت: وقت آن است که کلیدها را تحویل دهید و وزارتخانه‌ها را خالی کنید و در خانه‌هایتان بنشینید.   وی در پایان این پیام خود از خانواده‌های اسرای صهیونیست خواست به فشارهای خود علیه کابینه نتانیاهو ادامه دهند و تأکید کرد: تا زمانی که همه ما سالم به خانه‌هایمان برگردیم دست از این فشارها برندارید.   «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام در سخنرانی ضبط‌شده خود که عصر سه‌شنبه منتشر شد درباره پرونده اسرای صهیونیستی گفت: دشمن تلاش می‌کند به وعده‌های خود در مذاکرات پایبند نباشد و به‌دنبال به دست آوردن زمان بیشتر است. سناریوی «رون آراد» بیشتر از هر سناریوی دیگری ممکن است در ارتباط با اسرای دشمن در غزه تکرار شود.   رون آراد کمک‌خلبان مفقودشده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان در سال 1986 است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • (ویدیو) واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان
  • پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو : خجالت بکش
  • واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان در آمریکا
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش
  • ۳۰ژنرال و افسر اسرائیلی در اسارت حماس/حضور سنوار در مناطق عملیاتی
  • نتانیاهو دست به دامن آمریکا و انگلیس شد