Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی امیر مشهدی‌عباس را به عنوان دبیر پنجمین مسابقه فیلم‌نامه‌ و نمایش‌نامه کودک و نوجوان منصوب کرد.
به گزارش آریا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدرضا کریمی‌صارمی در این حکم به شایستگی‌ها و تجربه‌های ارزشمند امیر مشهدی‌عباس اشاره کرده و این مسئولیت را به وی سپرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون تولید کانون در حکم مشهدی‌عباس اظهار امیدواری کرده است که با توکل به خداوند متعال و بهره‌گیری از تجارب دوره‌های گذشته‌ی این رویداد و با هدف شناسایی و حمایت از استعدادهای خلاق و نوآور، زمینه‌ساز آثار با ارزشی برای اعتلای آینده سینما و تئاتر کودک و نوجوان باشد.
امیر مشهدی‌عباس مدیرکل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری است و دبیری انجمن هنرهای نمایشی کانون را نیز بر عهده دارد.
پنجمین مسابقه فیلم‌نامه‌ و نمایش‌نامه‌ کودک و نوجوان قرار است از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار ‌شود.
یادآوری می‌شود چهارمین جشنواره فیلم‌نامه‌نویسی کانون در سال 1392 برگزار و اکنون بعد از 7 سال این رویداد هنری از سر گرفته شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امیر مشهدی عباس امیر مشهدی عباس کودک و نوجوان فیلم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود

پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با هدف عرض ارادت شاعرانِ شعر کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع) در همدان برگزار می‌شود.

این مراسم همراه با نکوداشت چهره برجسته شعر کودک و نوجوان رضوی استاد «جواد محقق» است، هم‎چنین در این مراسم کتاب «این لحظه‌ها را دوست دارم» اثر مریم زرنشان رونمایی می‌شود و مورد نقد و بررسی قرار می‏‎گیرد.

این جشنواره رضوی پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی و به همت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری