Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرگ 2 مرد در جنگل های گرگان که راز عجیبی داشت پس از کشف جنازه ها و تحقیقات تکمیلی علت مرگ شان اعلام شد.جست‌وجوی دو مرد جوان در عمق چاه ۲۵ متری برای یافتن گنج ، جان آنها را گرفت.

ساعت ۲۰ شنبه نهم اسفند امسال فردی به پلیس ۱۱۰ شهر گرگان اطلاع داد که دو نفر داخل چاهی عمیق در ارتفاعات جنگلی «دوبرار» محدوده النگدره گرگان افتاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه ماموران کلانتری ۱۱ شهر گرگان به آنجا رفته و مشاهده کردند نیروهای امدادی هلال‌احمر و آتش‌نشانی نیز آنجا حضور دارند و در تلاش برای نجات دو مرد گرفتار در داخل چاه هستند.

به گزارش رکنا، پس از ساعت‌ها جست‌وجو، امدادگران اجساد دو مرد حدود ۳۶ و ۴۰ ساله را از داخل چاه حفر شده که ۲۵ متر عمق داشت، خارج کردند. این در حالی بود که در عمق چاه، موتور برق و وسایل گنج‌یابی کشف شد. شواهد نشان می‌داد آن دو برای یافتن گنج این چاه را در دل جنگل حفر کرده و وارد آن شده‌اند که بر اثر گازگرفتگی فوت شدند.

کشف جسد 2 جوان در جنگل النگدره / آنها جوینده گنج بودند

سرهنگ مجتبی مروتی، رئیس پلیس آگاهی گلستان در این باره به خبرنگار ما گفت: به نظر می‌رسید چند جوان در جست‌و‌جوی گنج و عتیقه بودند که به ارتفاعات جنگل دوبرار النگدره گرگان رفته و یک گودال حفر کرده و موتور برق و سایر تجهیزات را هم به عمق چاه برده بودند. بررسی‌ها نشان داد، یک یا دو نفر دیگر با آنها بوده‌اند که قبل از حضور پلیس فرار کردند.

این در حالی است که حسن ملک شاهکویی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان گلستان نیز در این باره به خبرنگار ما گفت: عصر شنبه نهم اسفند امسال، ابتدا فردی به آتش‌نشانی خبر داده بود که چند نفر در جنگل النگدره گم شده‌اند. آتش‌نشان‌ها ماجرا را به هلال‌احمر اطلاع داده و گروهی از نیروهای امدادی به محل رفتند که به آنها دوباره گزارش شد افراد گم نشده‌اند، بلکه در چاهی عمیق که حفاری شده بود، افتاده‌اند. در ادامه نیروهای امدادی و عملیاتی هلال‌احمر از ناهارخوران و شهرستان گرگان در محل حاضر شدند.

وی افزود: نیروهای امدادی چون مسیر جنگلی بود مسافت طولانی را پیاده طی کردند تا به آنجا رسیدند. بررسی‌های اولیه نشان داد چاهی ۲۰ تا ۲۵ متری حفر شده و شواهد حاکی از این بود که باید این چاه از چند روز پیش حفر شده باشد. نیروهای امدادی هلال‌احمر با تجهیزاتی که همراه داشتند توانستند وارد چاه عمیق شوند اما معلوم شد دو مردی که در آن گرفتار شده بودند، فوت کرده‌اند. با توجه به این که موتور برق در آنجا بود احتمال می‌رود بر اثر گازگرفتگی فوت شده باشند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مرگ گنج النگدره گرگان اجساد گنج یابی اخبار حوادث مرگ گنج جنگل النگدره گرگان گنج یابی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا تجاوز ایران تجاوزجنسی آزار و اذیت دوربین آزار شیطانی آزارجنسی فیلم ایلام نیروهای امدادی هلال احمر دو مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی گفت: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیروهای این جمعیت طی ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۲ هزار و ۶۵۲ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۱۸ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۸۱ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۱۵۵ بسته غذایی و ۹ دستگاه چادر توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: ۱۶۰ تیم عملیاتی متشکل ۶۱۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

کد خبر 6088869

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت
  • پاکسازی پارک جنگلی النگدره و ناهار خوران گرگان به همت طبیعت دوستان
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی