Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@09:38:25 GMT

سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۱۳۴۴

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم به صورت مجازی خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  حجت الاسلام دکتر سیدمهدی خاموشی در جمع خبرنگاران گفت: مرحله پایانی این مسابقات ۱۶ تا ۲۰ اسفند به صورت مجازی و با داوری برخط و همزمان برگزار می‌شود.
وی افزود: ۴۱۱ شرکت کننده از ۶۷ کشور و ۵ قاره جهان در مرحله اول رقابت‌ها شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر خاموشی اضافه کرد: ۱۲۲ نفر از شرکت کنندگان از ۴۵ کشور جهان به مرحله دوم راه یافتند که از سی ام دی تا دوم بهمن به صورت مجازی و استودیویی برگزار شد.
رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه گفت: ۵۷ شرکت کننده از ۲۶ کشور جهان به مرحله نهایی این رقابت‌ها که در رشته حفظ، قرائت و ترتیل برگزار خواهد شد، راه یافتند.
وی افزود: از آنجا که این مسابقات به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود و هزینه‌های اقامت و صحنه آرایی این مسابقات کاسته شده جوایز برگزیدگان ۵۰ درصد افزایش می‌یابد.
دکتر خاموشی گفت: مسابقات بین المللی قرآن در دیگر کشور‌ها تعلیق و یا تعطیل شده اند، اما جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که با استفاده از ظرفیت فضای مجازی مسابقات را در شرایط ویژه شیوع کرونا نیز برگزار می‌کند. برچسب ها: برگزاری ، سی و هفتمیمن ، مسابقات قرآن ، تهران ، شرکت کنندگان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: برگزاری مسابقات قرآن تهران شرکت کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد

حسین رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهل و دومین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز شهرستان‌ها و مناطق نیمه شمالی استان بوشهر به میزبانی شهرستان دیلم و در محل دبستان دخترانه عصمت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: در این مسابقات دانش آموزان شرکت کننده در ۱۲ رشته، در ۲ بخش پسران و دختران طی ۲ روز به رقابت پرداختند.

.وی گفت: پیش از این نیز، مسابقات دانش آموزان شهرستان‌ها و مناطق نیمه جنوبی استان بوشهر در شهر کاکی برگزار شده است.

کد خبر 6088812

دیگر خبرها

  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود