Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اسکرا بلهاتوف در این بازی با نتیجه سه بر یک مقابل وروا ورشو به پیروزی رسید. اسکرا ست اول را با امتیاز ۲۵ بر ۱۷ شکست خورد اما در سه ست بعدی با امتیازات ۲۵ بر ۲۰، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۱۹ به برتری رسید و سه امتیاز این بازی حساس را از آن خود کرد.

میلاد عبادی‌پور در هر چهار ست بازی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و ۹ امتیاز با حمله، ۳ امتیاز با دفاع روی تور، یک امتیاز با سرویس و در مجموع ۱۳ امتیاز کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن ۲۱ بار هم برای دریافت توپ اقدام کرد و ۳۳ درصد موفقیت داشت.

درحال حاضر و یک هفته پیش از پایان مرحله مقدماتی مسابقات، اسکرا با ۱۴ برد و ۴۵ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارد. این تیم در هفته پایانی به مصاف تیم قعرنشین بدژین می‌رود.

هشت تیم برتر مرحله مقدماتی، به پلی‌آف می‌روند.

اسکرا در سال ۲۰۱۸ و در نخستین فصل حضور عبادی‌پور در این تیم، به قهرمانی لیگ والیبال لهستان دست یافت.

برچسب‌ها لیگ والیبال لهستان اسکرا بلهاتوف میلاد عبادی پور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ والیبال لهستان اسکرا بلهاتوف میلاد عبادی پور لیگ والیبال لهستان اسکرا بلهاتوف میلاد عبادی پور اخبار کنکور عبادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر میامی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبه‌روی نیو انگلند قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-4 و با درخشش مسی از سر راه بردارد و پیروز میدان لقب بگیرد.

مسی ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از چهار گلی که در این بازی زد را وارد دروازه حریف کند و پاس گل لوییس سوارز را هم برای این دوست و هم‌تیمی قدیمی‌اش ارسال کرد تا نقش مهمی را در کسب سه امتیاز این بازی ایفا کرده باشد.

گرسل که به نظر می‌رسد به این عملکردهای درخشان این بازیکن عادت کرده است، پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: «مسی، مسی است. او هر کار که دلش بخواهد انجام می‌دهد و در تمام طول دوران فوتبالش همین کار را کرده است. این‌طور نیست که فقط یک عملکرد درخشان داشته باشد.

مسی قطعا در حال بازگشت به دوران اوج است. او هر آخر هفته همین نمایش درخشان را دارد. این اتفاق خوبی برای ماست چون کمک می‌کند که در هر دیدار پیروز باشیم. چیزی که برای من بسیار جذاب است این است که او چندین نفر را با بازیش تحت تاثیر قرار می‌دهد احساسات بسیاری را در آنها ایجاد می‌کند.»

دیگر خبرها

  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد