Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@03:59:37 GMT

پویش اهدای خون فوتبالی‌ها در قزوین به راه افتاد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۱۸۱۴

پویش اهدای خون فوتبالی‌ها در قزوین به راه افتاد

محمود عبدالهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هرساله در واپسین روزهای سال و آستانه سال نو آمار اهدای خون کاهش می‌یابد و این در حالی است که نیاز به خون همیشگی است و ادامه حیات و نجات جان بسیاری از بیماران در گرو وجود ذخایر خون کافی و سالم در مراکز انتقال خون سراسر کشور است.

دبیرهیات فوتبال استان قزوین گفت: با توجه به احتمال شیوع موج چهارم کرونا و خالی شدن ذخایر خونی لازم است همه در کار خداپسندانه اهدای خون شرکت کنیم و رسالت خود را در قبال حفظ جان هم وطنان نیازمند به خون ادا نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شعار این پویش، اهدای خون برای جهانی سالم تر انتخاب شده است و گرامیداشت علی انصاریان و مهرداد میناوند ۲ ستاره فوتبالی کشور که بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند از دیگر اهداف این پویش است.

عبداللهی افزود: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با سازمان انتقال خون استان، همه فوتبالیست‌ها و فوتبال دوست‌های استان می‌توانند تا ۲۵ اسفندماه در مراکز اهدای خون مراکز سراسر استان حضور یابند و با اهدای خون و نجات جان بیماران یاد این دو بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران را زنده نگه دارند.

وی با اشاره به شرایط اهدای خون، گفت: داشتن سن ۱۸ سال تمام تا ۶۰ سال،نداشتن بیماری و مصرف نکردن داروی خاص و وزن بالای ۵۰ کیلوگرم از جمله شرایط اهدای خون است و تمامی فوتبالیست‌ها، مربیان، پیشکسوتان، مدیران، هواداران و دوستداران این ورزش می‌توانند در این کار انسان دوستانه اهدای خون برای نجات جان بیماران شرکت کنند.

برچسب‌ها فوتبال فوتسال سازمان انتقال خون ايران فدراسیون فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان سازمان انتقال خون ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فوتسال سازمان انتقال خون ايران فوتبال فوتسال سازمان انتقال خون ايران فدراسیون فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان سازمان انتقال خون ایران اخبار کنکور انتقال خون اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم

تیم ملی فوتسال ایران با غلبه بر تایلند میزبان در دیدار فینال، قهرمان جام ملت های فوتسال آسیا شد

دانلود (74MB)

دیگر خبرها

  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران
  • مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم