Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، نجفی معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی در جلسه انعقاد قرارداد احداث ۶ سالن ورزشی و مدرسه توسط خیران در ملکان گفت: پارسال خیران مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی  ۲۰۸ میلیارد تومان برای نوسازی واحد‌های آموزشی مساعدت کردند که در این زمینه جزو استان‌های برتر کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: انعقاد تفاهم نامه احداث ۷۷ مدرسه و سالن ورزشی توسط خیران در مدت ۵۸ ماه در شهرستان ملکان در کشور بی سابقه است و این شهرستان رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است.

محمدی فرماندار ملکان هم در این نشست گفت: ۲۵ درصد اعتبار طرح‌های عمرانی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به این شهرستان اختصاص یافته است.

محمدی افزود: امسال ۸۰ میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی آموزش و پرورش استان تخصیص یافته بود که ۲۰ میلیارد تومان آن صرف طرح‌های آموزشی این شهرستان شده است.

او گفت: در ۲ ماه گذشته تفاهم نامه ۱۶ طرح خیرساز در ملکان منعقد شده است که این تعداد که شامل ۱۰ باب سالن ورزشی و ۶ باب مدرسه است که در کشور کم نظیر است.

در این جلسه تفاهم نامه ساخت سالن ورزشی ۱۰۰۰ مترمربعی خیر ساز روستای قوشقیه، مدرسه ۶ کلاسه و سالن ورزشی ۱۰۰۰ مترمربعی روستای آقمنار، سالن‌های ورزشی ۱۰۰۰ مترمربعی روستا‌های بنایم و آجر دیزج و سالن ورزشی ۵۰۰ مترمربعی روستای قوزوچی اولن امضا شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازسازی مدارس آموزش و پرورش آذربایجان شرقی سالن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: عملیات باز سازی این ساختمان، به عنوان خانه‌ای برای شهروندان و با نام برگزیده"خانه شهر" تعریف شد.

هادی حق‌بین افزود:این طرح در دو مرحله احداث ساختمان خانه شهر و ارتقاء کیفی میدان امام خمینی تعریف شده که در مرحله نخست احداث ساختمان خانه شهر در دست اقدام است.

وی گفت:این طرح در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ متر در ۴ طبقه در حال ساخت است.

آقای حق‌بین افزود:کارکرد کلی این ساختمان، فرهنگی و متشکل از یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه، فضا‌های نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخداد‌های مهم دیپلماتیک شهر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم