Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - چهل‌ویکمین جایگاه عرضه سی‌ان‌جی استان قم با نام «پارسیان 2» به بهره‌برداری رسید.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان، کاهش ترافیک درون‌شهری، بهبود کیفیت هوا و ترویج و توسعه متوازن نقاط عرضه سوخت پاک سی‌ان‌جی، یک جایگاه جدید عرضه سی‌ان‌جی در ابتدای جاده جعفریه – ساوه، بلوار حضرت معصومه (س) افتتاح و راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدمحمود طاهری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم درباره این جایگاه گفت: با توجه به اینکه احداث جایگاه‌های جدید در راستای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به هم‌استانی‌های گرامی و هموطنان عزیز است، با راه اندازی جایگاه پارسیان2، تعداد جایگاه‌های عرضه این سوخت پاک در استان به 41 باب رسید.
وی اظهار کرد: این جایگاه با ظرفیت 4 هزار مترمکعب بر ساعت، دارای 6 دیسپنسر و 12 نازل است، ضمن اینکه امکان سوخت‌گیری 5 هزار و 500 خودرو درطول شبانه‌روز را دارد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم اضافه کرد: این جایگاه با مالکیت بخش خصوصی و مساحت 3 هزار مترمربع، 250 میلیارد ریال هزینه در برداشته که به جهت راه‌اندازی بخش‌های خدمات رفاهی از جمله رستوان، سوپرمارکت و... اشتغال‌زایی ایجاد می‌کند.
امسال با راه‌اندازی دو جایگاه در استان قم، 6 هزار مترمکعب بر ساعت گاز طبیعی فشرده به ظرفیت جایگاه‌ها اضافه شده است که نسبت به پارسال افزایشی معادل 11,8 درصدی داشته و در پی این افزایش ظرفیت، کاهش مدت زمان انتظار خودروها برای سوختگیری مورد انتظار است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: راه اندازی سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زورخانه ده ونک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، زورخانه ده ونک که ۱۵۰ سال قدمت دارد با همکاری مردم و شهردای منطقه ۳ تهران ، بازسازی شد و دوباره به بهره برداری رسید.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک