Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@04:03:17 GMT

انجمن صنعت ساختمان استان کرمانشاه تأسیس شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۱۹۱۳

انجمن صنعت ساختمان استان کرمانشاه تأسیس شد

«کیوان کاشفی» روز دوشنبه در این رابطه به ایرنا، گفت: در این نشست که در اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، آرش شادفر، محمدرضا دادگر، بابک نظری، کیانوش رضایی و مهرداد محبی به عنوان اعضای اصلی و آقایان فرمان صفری و محسن ناجی‌پور به عنوان اعضای علی‌البدل هیات رییسه انجمن صنعت ساختمان کرمانشاه انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انتخابات با حضور ۲۳ نفر از واجدین شرایط برگزار شد، افزود: همچنین محسن سلیمی و معین تبرک نیز به ترتیب به عنوان بازرس اصلی و علی‌البدل انتخاب شدند.

رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه عنوان کرد: به منظور کمبودهایی که در صنعت ساختمان کرمانشاه احساس می‌شد بیش از یکسال پیگیر آن بودیم که نهاد منسجمی تشکیل شود تا نظرات بخش خصوصی و سازندگان ساختمان را به مسوُولان مربوطه منتقل کند.

کاشفی با بیان اینکه بارها مشکلات صنعت ساختمان در جلسات شورای گفت‌ و گوی دولت و بخش خصوصی نیز مطرح شده بود، ادامه داد: در نهایت پیشنهاد تاسیس یک تشکل منسجم در حوزه صنعت ساختمان استان را مطرح کردیم.

رئیس اتاق کرمانشاه خاطرنشان کرد: البته بر اساس قانون بهبود فضای کسب و کار نیز وظیفه ایجاد تشکل‌های اقتصادی به اتاق بازرگانی سپرده شده و حتی در کرمانشاه پیگیر انجمن‌هایی در حوزه اقتصاد هنر، خبرنگاری و سایر بخش‌ها هستیم.

کاشفی با تاکید بر اینکه قرار نیست انجمن صنعت ساختمان با سایر تشکل‌هایی که در حوزه ساخت و ساز در استان داریم موازی کاری داشته باشد، یادآور شد: هدف از تاسیس این انجمن هم افزایی با سایر انجمن‌های موجود در عین حفظ استقلال آنها است به علاوه می‌توان در آینده حتی صنایع مرتبط با صنعت ساختمان را نیز به این انجمن اضافه کرد.

به گفته وی، انجمن صنعت ساختمان استان کرمانشاه بنا به اشتیاق و استقبال فعالان این عرصه ایجاد شده و مانند سایر تشکل‌های زیر مجموعه اتاق بازرگانی از حمایت‌های مالی و معنوی اتاق کرمانشاه برخوردار خواهد بود.

رئیس اتاق کرمانشاه از اعضای توانمند و با سوادی که برای حضور در این انجمن اعلام آمادگی کردند یاد کرد و افزود: معتقدم انجمن صنعت ساختمان تشکلی موفق و رشید با بنیه علمی قوی خواهد بود.

کاشفی تصویب اساسنامه انجمن، تعیین شرایط عضویت و حق عضویت و ورودی سالانه و در نهایت انتخابات هیات رئیسه را اقداماتی دانست که در گام بعدی باید برای انجمن صنعت ساختمان کرمانشاه انجام شود.

وی افزود: برای هیات رییسه این انجمن پنج عضو اصلی و ۲ عضو علی‌البدل و همچنین یک بازرس اصلی و یک بازرس علی‌البدل انتخاب خواهد شد.

برچسب‌ها پروژه ساختمانی کرمانشاه سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پروژه ساختمانی کرمانشاه سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور پروژه ساختمانی کرمانشاه سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور اخبار کنکور انجمن صنعت ساختمان اتاق بازرگانی علی البدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۱۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت

رئیس‌کل بانک مرکزی ایران امروز به دلیل حضور در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی راهی عربستان شد.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیگر خبرها

  • دریچه تنظیم هوا در ساختمان
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه