Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «مهدی خورشیدی» روز دوشنبه در نشست خبری مجازی با خبرنگاران همدان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری مردم استان در حدود ۳۰ هزار شکایت را به ۱۲۴ گزارش داده اند که چهار هزار و ۴۰۶ مورد مربوط به واحدهای صنفی زیر پوشش ما بود که رسیدگی و برای متخلفان پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۱۷ مورد از گزارش های مردمی از طریق تلفن ۱۲۴ اعلام شده گفت: ۵۷۹ فقره در سامانه www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۲۴.ir ثبت شده و یک هزار و ۸۱۰ مورد نیز به صورت حضوری به واحد ۱۲۴ مراجعه کرده اند.

رئیس واحد رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان افزود: بیشترین شکایت ها از گرانفروشی، تقلب و عدم ارائه خدمات گارانتی در واحدهای صنفی بوده که ۸۰ درصد این تخلف ها در شهر همدان رخ داده است.

او خاطرنشان کرد: بیشترین شکایت ها مربوط به گروه مواد غذایی مانند گوشت مرغ، آرد و نان، گوشت قرمز و برخی از خدمات صنفی بوده است.

خورشیدی تصریح کرد: علاوه بر شکایت های مردمی اعلام شده به سامانه ۱۲۴، ۲۰۰ فقره شکایت نیز از طریق تعزیرات حکومتی در اختیار ما قرار گرفته که رسیدگی شد.

رئیس واحد رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از نصب بنرهای اطلاع رسانی سامانه ۱۲۴ در چند نقطه شهر همدان خبر داد و افزود: سامانه‌های اینترنتی و تلفنی ۱۲۴ شبانه روز آماده ارائه خدمات به شهروندان است و نیاز به مراجعه حضوری نیست.

به گفته وی خبرنگاران می توانند با نام نویسی در سایت سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به نشانی  https://cppo.mimt.gov.ir  به عنوان بازرس افتخاری با ما همکاری کنند.

شهر همدان دارای ۳۰ هزار واحد صنفی است.

برچسب‌ها همدان بازار محصولات سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان گرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان بازار محصولات سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان همدان بازار محصولات سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان گرانی اخبار کنکور استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است

ایسنا/همدان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان اعلام‌ کرد: یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی اسپری شیمیایی و بهداشتی در شهرستان تویسرکان آماده راه‌اندازی و افتتاح است.

احمد شانیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو، با اشاره به مذاکرات نهایی انجام شده راه‌اندازی و افتتاح این واحد تولیدی در دهه تولید و تجارت اظهار کرد: با افتتاح فاز اول این طرح، همزمان فاز دوم طرح نیز با اشتغال ۱۵۰ نفر کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: این واحد صنعتی با ظرفیت تولید بیش از ۴۰۰ نوع محصول یکی‌ از بزرگترین خطوط تولید اسپری‌های بهداشتی و شیمیایی در کشور محسوب می‌شود.

شانیان افزود: این واحد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی فرسفج و در زمینه تولید و بسته‌بندی چسب، قوطی‌سازی اسپری، ضدیخ و روغن ترمز فعالیت خواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل صمت استان، مجموعه اصلی این واحد تولیدی در استان البرز فعال است و طرح توسعه این کارخانه در استان همدان فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه