Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@23:59:27 GMT

کشف کالای قاچاق میلیاردی در تربت جام

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۲۱۳۷

کشف کالای قاچاق میلیاردی در تربت جام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ غلام محمد قهستانی فرمانده انتظامی تربت جام گفت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی شهید عزتی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه مینی‌بوس مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو انواع لوازم برقی، لوازم پلاستیکی، ۵۹ کیلو خشکبار، کفش، وسایل زینتی، انواع شلوار و پیراهن و انواع پارچه فاقد مجوز گمرکی و حمل را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی تربت جام ادامه داد: برابر نظر کارشناسان ارزش کالای مکشوفه یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ قهستانی با اشاره به دستگیری ۳ متهم و معرفی آن‌ها به مراجع قضایی بیان کرد: نیروی انتظامی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی در زمینه اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و گسترش اشتغال با تمام توان با افراد سودجو در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام//س.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا جهش تولید لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف ۶ دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال در شهرستان دیلم خبر داد. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ امید  صابر بعدازظهر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی شهرستان دیلم در حین کنترل محورهای مواصلاتی، به ۶ دستگاه خودرو سواری مشکوک می‌شوند که رانندگان به محض رویت مامورین اقدام به فرار می‌نمایند اما با ایجاد موانع فیزیکی پس از طی مسافتی توقیف شدند.

وی افزود: در بازرسی صورت گرفته از خودروهای متوقف شده انواع کالای قاچاق فاقد مدارک معتبر قانونی را کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده بیش از  ۹ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و تعداد ۶ نفر متهم دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید