Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@22:15:28 GMT

حمایت تمام قد وحید هاشمیان از کریمی و مهدوی کیا

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۲۲۲۸

حمایت تمام قد وحید هاشمیان از کریمی و مهدوی کیا

تشکر هاشمیان از هم بازی های قدیمی.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

انتخابات فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد و علی کریمی و مهدی مهدوی کیا موفق به کسب رای نشدند. وحید هاشمیان خطاب به این اسطوره نوشت:

فوتبال ایران به شما افتخار مى کند و در قلب تمامى مردم ایران جاى دارید و تلاشهایتان که براى کشور عزیزمان انجام داده اید در تاریخ فوتبال کشورمان مى درخشد و ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی کریمی مهدی مهدوی کیا علی کریمی فدراسیون فوتبال ایران مهدی مهدوی کیا وحید هاشمیان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران علی کریمی کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتروشیمی‌ها برای کمک به رفع مشکل ناترازی انرژی آماده اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد مهدوی ابهری دبیر انجمن صنفی پتروشیمی‌ها در مراسم امضای تفاهم نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی گفت: در شرایط خاص شرکور که ما در جنگ اقتصادی هستیم حرکت روبه جلو جای شکر گذاری دارد.

وی ادامه داد: ما در نعمت خدادادی منابع طبیعی را داریم و شکر این نعمت ایجاب می‌کند که از این منابع خوب استفاده کنیم و استفاده از این منابع هیدروکربنیک ایجاد ارزش افزوده از آنهاست. علارقم جنگ اقتصادی وزارت نفت کار‌های بزرگی انجام داده است. در صنعت پتروشیمی نیز این توان وجود دارد و تعداد زیادی از آنها بدون وجود کمک خارجی موفق به انجام کار‌های فنی و توسعه‌ای شده است.

مهدوی تاکید کرد: ورود بخش خصوصی به سرمایه گذاری در بخش بالادستی نفت از کار‌های بزرگ وزارت نفت بود. برای رفع مشکل ناترازی گاز جز سرمایه گذاری برای توسعه میادین گازی و صرفه جویی راهی نبود و برای هر دو قسمت پتروشیمی‌ها اعلام آمادگی کردند. این تفاهم برای توسعه اقتصاد ملی بسیار مهم است و قطعا باعث پیشرفت خواهد شد شعار سال جهش تولید است و این امر الزامات دارد و از مهمترین آنها به ایجاد فضای کسب و کار می‌توان اشاده کرد. بخش خصوصی باید وارد کار شود چرا که خودش نیازمند این کار است و باعث رشد کشور نیز خواهد شد.  

وی ادامه داد: مبادا قرارداد‌ها طوری شود که فردا شورای استان‌ها دستورات خارج از عرفی را برای تغییر روند قرارداد‌ها صادر کنند و از وزیر محترم برای مراقبت از این امر تقاضا دارم. پتروشیمی صنعت پیشران کشور و مزیت کشور است و باید از آن‌ها مراقبت کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • فیلم | وحید شمسایی: از اتفاق هایی که برای من افتاد باید کتاب بنویسم!
  • پتروشیمی‌ها برای کمک به رفع مشکل ناترازی انرژی آماده اند
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • گل اول فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • گل مهدی کریمی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-1 ایران)
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم