Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،محمودیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بستان آباد در مراسم افتتاح دفتر انجمن حمایت از زندانیان شناسایی خانواده‌های زندانیان نیازمند را اولویت اصلی  برشمرد و گفت: متاسفانه بعضاً مشاهده می‌شود که به دلیل ضعف در شناسایی افراد نیازمند، کمک‌ها و حمایت‌ها به افراد غیر مشمول می‌رسد و نیازمندان واقعی هم از حمایت‌ها برخوردار نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه با اشاره به روز‌های پایانی سال و احتمال افزایش نرخ دیه در سال جدید گفت: خیرین در روز‌های پایانی سال با جدیت پای کار بیایند تا قبل از افزایش دیه‌ها نسبت به پرداخت دیون و بدهی زندانیان غیرعمد اقدام گردد.

سردار نصرتی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان تبریز نیز در این مراسم از توزیع بیش از ۵ مرحله اقلام معیشتی بین خانواده‌های زندانیان نیازمند در طول سال ۹۹ خبر داد و گفت: در این روز‌هایی که حتی مردم عادی برای تامین زندگی خود مشکل دارند انجمن حمایت از زندانیان با کمک خیرین در کنار خانواده‌های نیازمند زندانیان بوده است.

او گفت: تامین مایحتاج بهداشتی و توجه به مشکلات درمانی مددجویان و خانواده‌های زندانیان نیازمند نیز اولویت اصلی انجمن در روز‌های کرونایی بوده است.

نصرتی در پایان از برنامه ریزی برای ایجاد منابع درآمد پایدار برای خانواده‌های زندانیان خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم با همکاری کمیته امداد و بهزیستی با ایجاد شغل و درآمد پایدار خانواده‌های مددجویان را توانمند کنیم.

او گفت: اینکار بویژه در مورد خانواده کسانی که به زندان‌های دراز مدت و چندین ساله محکوم شده اند ضروری است.

گفتنی است انجمن حمایت از زندانیان در بستان آباد برای حمایت از خانواده‌های بیش از ۸۷ زندانی این شهرستان تشکیل و راه اندازی شده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن حمایت از زندانیان خانواده های زندانیان انجمن حمایت از زندانیان خانواده های زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: از بین بردن فقر تحصیلی بین نسلی از مهم‌ترین گام‌های کمیته امداد در میان خانواده‌های نیازمند است که با پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی دنبال می‌شود. 

وی با بیان اینکه توفیق در این بخش به‌جز با کمک حامیان و خیران محقق نمی‌شود، خواستار توجه بیشتر خانواده‌های برخوردار به این بخش شد. 

وی افزود:حامیان ماهانه و در مناسبت‌های مختلف، کمک‌های خود را به‌صورت مستقیم به‌ حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز می‌کنند. 

وی با اشاره به این‌که معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند، افزود: معلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد ۰۲۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام، حمایت از کودکان معنوی خود را برعهده بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند