Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@12:20:12 GMT

انتخابات شورا در شهر کرمانشاه تمام الکترونیک است

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۲۲۹۱

انتخابات شورا در شهر کرمانشاه تمام الکترونیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلیل بالایی امروز در نشست هم اندیشی با رسانه‌های استان کرمانشاه با موضوع برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاهای سال ۱۴۰۰، اظهار داشت: ثبت‌نام از داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی در شهرها از ۲۰ تا ۲۶ اسفندماه و در روستاها از ۱۶ تا ۲۲ فروردین‌ماه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تمامی مراحل انتخابات شورای شهر کرمانشاه را به صورت الکترونیکی اعلام کرد و افزود: ثبت‌نام، کار اخذ رای و شمارش آرا و تجمیع آرا در کرمانشاه نیز به عنوان  هشتمین کلان شهر کشور به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: برای ثبت‌نام کاندیداها نیاز به مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها نیست و افراد با مراجعه به دفاتر پیشخوان و کافی‌نت‌ها ثبت‌نام کنند که بعد از این مرحله به آن‌ها در بازده زمانی مشخصی اعلام می‌شود که برای تحویل مدارک خود به فرمانداری مراجعه کنند.

وی از رسانه‌های خواست در برگزاری انتخاباتی پرشور برای توسعه کرمانشاه همکاری لازم را داشته باشند و گفت: قانونمداری، بی‌طرفی و امانت‌داری از موضوعات مورد توجه در ستاد انتخابات استان است که برای رسیدن به این اهداف برنامه‌هایی تدوین شده که در راستای آن به مجریان برگزاری انتخابات، تذکراتی در صورت رؤیت هرگونه طرفداری توسط مسئولین امر، ابلاغ شده است.

بالایی اضافه کرد: تابعیت ایران، اعتقاد و التزام به اسلام و ولایت فقیه و داشتن حداقل ۲۵ سال سن از شروط نامزد شدن برای انتخابات شوراها است.

وی در خصوص مدرک تحصیلی مورد نیاز برای کاندیدا شدن در این انتخابات، گفت: در روستاهای تا ۲۰۰ خانوار، خواندن و نوشتن و در روستاهای با جمعیت بیشتر به مدرک دیپلم و در شهرهای تا ۲۰ هزار نفر جمعیت به مدرک فوق دیپلم و شهرهای با جمعیت بیشتر به مدرک تحصیلی لیسانس نیاز است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ثبت نام ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری انجام شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود