Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@14:32:32 GMT

مشاور عالی وزیر کشور عراق با سردار عبداللهی دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۲۳۲۳

مشاور عالی وزیر کشور عراق با سردار عبداللهی دیدار کرد

مشاور عالی وزیر کشور عراق در راس هیئت بلند پایه نظامی با معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش مشرق، سپهبد عبدالحلیم فاهم الفرهود مشاور عالی وزیر کشور عراق صبح امروز (دوشنبه) در راس هیئتی بلندپایه نظامی با سردار سرتیپ پاسدار علی عبداللهی معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح در محل این ستاد دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گسترش مناسبات دفاعی، نظامی و انتظامی دو کشور، مقابله با گروه‌های تروریستی در منطقه و رفع مشکلات مرزی از جمله محورهای این دیدار است.

بر اساس این گزارش، سپهبد ستاد «حامد عبدالله ابراهیم» فرمانده نیروهای مرزی عراق، سرلشکر ستاد «رحیم هاشم محمد» ریاست اداره منابع انسانی عراق، سرلشکر ستاد «علی حسین عباس لفته» ریاست مبارزه با جرایم سازمان‌یافته عراق، سرلشکر ستاد «احمد حاتم حمید» ریاست فرماندهی نیروی پلیس فدرال عراق، سرلشکر «ریاض جندی عبدالکاظم خضیر» ریاست ثبت احوال، گذرنامه و اقامت عراق، سرلشکر دکتر «حسین جاسم الکعبیر» ریاست همکاری‌های عربی و بین المللی عراق، سرتیپ ستاد «عارف منسی صالح» فرمانده نیروهای واکنش سریع، از همراهان این هیئت نظامی عراقی در این دیدار هستند. منبع: دفاع پرس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا عبدالهی ایران عراق ستادکل نیروهای مسلح سردار عبداللهی ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان

دفتر عمومی ریاست‌الوزراء اعلام کرده که در بیست و یکمین نشست کابینه طالبان روی ایجاد مجتمع(کمپلکس) های زراعتی در ولایات بلخ، ننگرهار و هرات گفتگو شده‌است.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزراء با نشر خبرنامه ای گفت که بیست‌ و یکمین نشست کابینه به سرپرستی ملا محمد حسن آخند، رئیس الوزرای  حکومت سرپرست  برگزار شد.

در این نشست در مورد پروسس، بسته‌بندی، بارگیری و تخلیه زغال سنگ در ولایت‌های پکتیا، پکتیکا، خوست، ننگرهار و کندهار گفتگو و به وزارت زراعت وظیفه سپرده شد تا به منظور پیش‌برد امور آن، زمین مخصوص را تصفیه و بعد از حکم مقام عالی ریاست، کار عملی آن را آغاز کند.

همچنین در این نشست، طرح وزارت زراعت پیرامون ایجاد ۶ مجتمع(کمپلکس) زراعتی در ولایت‌های بلخ، ننگرهار، هرات به معاونیت اقتصادی سپرده شد تا پس از بررسی و تاییدیه آن، به مقام عالی ریاست با هدف منظوری ارایه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • در دیدار روسای گمرکات ایران و عراق چه گذشت؟
  • تحولات اوکراین| سکوت کاخ سفید درباره نابودی ۶ موشک دوربرد
  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال