Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@23:32:46 GMT

اجرای دو طرح توسعه کتاب‌خوانی در خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۲۴۲۶

اجرای دو طرح توسعه کتاب‌خوانی در خرم‌آباد

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی دو طرح هر مطب یک کتابخانه و هر نهال یک کتاب در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

احمد حسین فتایی امروز یازدهم اسفندماه، اظهار کرد: در راستای گسترش و ترویج فرهنگ مطالعه در شهر خرم‌آباد و همچنین اجرای طرح‌های نوآورانه، طرح هر مطب یک کتابخانه با همکاری این اداره‌کل، انتشارات هاویر، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سازمان نظام پزشکی خرم‌آباد در مطب‌های شهر خرم‌آباد و همچنین بیمارستان‌های دولتی و خصوصی خرم‌آباد آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح استفاده از همه ظرفیت‌ها در جهت ارتقاء سطح دسترسی عموم به کتاب و افزایش میانگین سرانه مطالعه در جامعه است که فراهم آوردن امکانات لازم در راستای تحقق آن مستلزم استفاده از ظرفیت بخش‌های مختلف ازجمله هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی و مشارکت بخش خصوصی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: دومین طرحی که در این حوزه اجرایی می‌شود طرح هر نهال یک درخت که همکاری این اداره‌کل، اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان و انتشارات هاویر به مناسبت روز درختکاری در شهر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

فتایی اضافه کرد: این طرح با مشارکت اقشار مردمی و جمعی از مسئولین استان با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری دانشگاه علوم پزشکی لرستان فرهنگ و ارشاد اسلامی کتابخانه انتشارات نظام پزشكي استان لرستان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۲درصدی بارش در لرستان/ ۷۴۶میلی‌متر در «شول‌آباد» ثبت شد

مدیرکل هواشناسی لرستان از افزایش ۱۲درصدی بارندگی در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد گفت: میانگین بارش لرستان در پی سامانۀ بارشی اخیر 23میلی‌متر بود و بیشترین میزان بارندگی این سامانه در ازنا به‌میزان 38 میلی‌متر ثبت شد.

او با بیان اینکه میزان بارندگی نقطه‌ای سال زراعی امسال در لرستان به 520میلی‌متر رسیده‌است، اضافه کرد: این میزان نسبت به سال گذشته از افزایش 12درصدی برخوردار است.

2 هشدار هواشناسی برای لرستان/ سامانه بارشی در راه است

مدیرکل هواشناسی لرستان با اشاره به افزایش شش‌درصدی بارش این استان نسبت به میانگین بلندمدت، یادآور شد: 482میلی‌متر بارندگی در سال زراعی 1403-1402 در خرم‌آباد ثبت شده‌است.

مرادپور با اعلام ثبت 481میلی‌متر بارش در بروجرد، بیان کرد: این میزان در کوهدشت 497میلی‌متر، الیگودرز 342میلی‌متر، پلدختر 522.2میلی‌متر و دورود 492میلی‌متر است.

او اعلام کرد: 553میلی‌متر بارندگی در الشتر، 487میلی‌متر در نورآباد، 373میلی‌متر در ازنا، 605میلی‌متر در رومشکان و 585.1میلی‌متر در سراب دوره ثبت شده‌است.

مدیرکل هواشناسی لرستان  توضیح داد: 544.3میلی‌متر بارش در ایمان‌آباد، 351میلی‌متر در سیلاخور، .645.3میلی‌متر در سپیددشت، 618میلی‌متر در ریمله و 746.2میلی‌متر در شول‌آباد ثبت شده‌است.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ: بنای دولت تمرکز جدی بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری است
  • نمایشگاه کتاب تجلی عمل صالح مبتنی بر سرمایه مردم است
  • بنای  دولت تمرکز جدی بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری است
  • عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: دولت در زمینه کتاب‌خوانی خدمات خوبی به روستاها ارائه کرده است
  • برگزاری نشست تخصصی شاهنامه خوانی بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان در سال ۱۴۰۳
  • افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب فردا با حضور وزیر فرهنگ برگزار می‌شود
  • رشد ۱۲درصدی بارش در لرستان/ ۷۴۶میلی‌متر در «شول‌آباد» ثبت شد
  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • در بلوجونیور حساب باز کنید، 50 هزار تومان هدیه نقدی دریافت کنید
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است