Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال در اولین گام از نقل و انتقالات زمستانی‌اش دو بازیکن جدید به خدمت گرفت که فعلا امکان استفاده از آنها را ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیران باشگاه استقلال برای شروع کار خود در نقل و انتقالات زمستانی، یک مهاجم و یک هافبک میانی را از نساجی و تراکتور به خدمت گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرفان گل‌محمدی مهاجم ۲۳ ساله‌ای که از نساجی به استقلال پیوست و سعید مهری هافبک ۲۵ ساله‌ای که از تراکتور راهی این تیم شد، اولین خریدهای زمستانی آبی پوشان بودند.

این دو بازیکن که قراردادهای خود را به صورت رسمی با آبی پوشان استقلال منعقد کردند، در حال حاضر امکان همراهی این تیم را به دلیل بسته بودن پنجره‌های نقل و انتقالاتی ندارند و برای به میدان رفتند باید انتظار پرداخت بدهی‌های خارجی این تیم و باز شدن پنجره بسته نقل و انتقالات را بکشند. پنجره‌ای که مدیران باشگاه وعده باز شدن آن تا قبل از پایان سال (۲۸ اسفند) را داده‌اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال عرفان گل محمدی سعید مهری استقلال سعید مهری عرفان گل محمدی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران علی کریمی کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه تراکتور را به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران در دیدار مقابل ذوب‌آهن و همچنین نقض اصول کلی رفتار، به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و استقلال
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال