Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@07:44:04 GMT

شادی گل جنجالی ژوائو فلیکس خطاب به چه کسی بود؟ + عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۲۴۳۹

شادی گل جنجالی ژوائو فلیکس خطاب به چه کسی بود؟ + عکس

هافبک هجومی پرتغالی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از شادی پس از گلزنی مقابل ویارئال به‌عنوان فرصتی برای پاسخ دادن به یک نفر که اخیراً او را ناراحت کرده بود، استفاده کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومین گل پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال اتلتیکومادرید در خانه ویارئال در هفته بیست‌و‌پنجم لالیگا توسط ژوائو فلیکس به ثمر رسید، اما شاید چیزی که بیشتر از این اتفاق جلب توجه کرد، شادی پس از گل او و ژستی بود که به نظر می‌رسید مخاطبش یکی از افراد حاضر روی نیمکت روخی بلانکو در ورزشگاه سرامیکا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره سابق بنفیکا پس از نمایش ضعیفی که هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی ارائه کرد، شب گذشته جایی در ترکیب اصلی اتلتیکومادرید نداشت. او بین دو نیمه به عنوان جانشین توماس لمار به میدان رفت و با یک کنترل سینه خوب و یک ضربه عالی گل دوم تیمش را به شیوه‌ای تماشایی به ثمر رساند.

بلافاصله پس از چسبیدن توپ به تور دروازه که هفتمین گل فلیکس در این فصل لالیگا پس از یک ماه ناکامی برای گلزنی بود، او به سمت نیمکت اتلتیکومادرید نگاه کرد و انگشت خود را روی لبانش گذاشت. او اما به این حرکت بسنده نکرد و نارضایتی و خشم خود را با بیان این جمله که «حالا دهان کثیفت را ببیند» نشان داد. آن موقع مشخص نشد که مخاطب فلیکس چه کسی بوده است، اما خیلی طول نکشید که مشخص شد او از دست کدام یک از اعضای تیمش ناراحت بوده است.

لالیگا| پایان ناکامی‌‌های اتلتیکومادرید با پیروزی در خانه ویارئال

 

در واقع این بازیکن رنان لودی دفاع چپ برزیلی اتلتیکومادرید بود که ساعاتی پس از بازی با انتشار یک پیام در صفحه شخصی‌اش در اینتساگرام به ژست فلیکس واکنش نشان داد. او در یک استوری که عکس شادی گل فلیکس در آن قرار گرفته بود، نوشت: «عصبانی نشو، خودت گفتی و خودت هم انجامش دادی. ما در یک جبهه‌ایم برادر».

به نظر می‌رسد که حرکت فلیکس در نتیجه کری‌خوانی بوده است که قبل از بازی با هم‌تیمی برزیلی‌اش داشته، اما اینکه ماهیت این کری‌خوانی چگونه بوده که بازیکن پرتغالی را مجاب به نشان چنین واکنشی کرد، مشخص نیست. با این حال ظاهراً این ماجرا سبب بروز کدورت میان این دو هم‌تیمی نشده است، چرا که فلیکس با بازنشر پیام هم‌تیمی‌اش نشان داد که دیگر از دست او عصبانی نیست.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لالیگا اتلتیکو مادرید لالیگا اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو خطاب به بلینکن: هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا به رایزنی درباره حمله احتمالی به «رفح» در جنوب نوار غزه پرداخت و تاکید کرد که هرگونه توافقی که شامل پایان جنگ در غزه باشد را نخواهد پذیرفت.

به گزارش مشرق، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا که به منظور رایزنی با مقامات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به سر می‌برد، امروز با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» در این باره اعلام کرد: نتانیاهو به بلینکن گفت هرگونه توافقی را که شامل پایان جنگ باشد، نمی‌پذیرد.

طبق گزارش این رسانه صهیونیستی، نتانیاهو به بلینکن گفته است که اگر حماس شرط پایان جنگ را رها نکند، توافقی حاصل نمی‌شود و ارتش رژیم صهیونیستی به رفح حمله خواهد کرد.

بلینکن پیش از این نیز با «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات آتش‌بس و توافق مبادله اسیران میان این رژیم و مقاومت فلسطین دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

وزیر امور خارجه آمریکا در چارچوب سفر منطقه‌ای خود برای پیگیری و بررسی مذاکرات آتش‌بس در غزه، سه‌شنبه شب وارد اراضی اشغالی فلسطین شد.

وزیر امورخارجه آمریکا از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه چندین بار به اراضی اشغالی سفر کرده است.

«عبدالباری عطوان» تحلیلگر جهان عرب با اشاره به تحرکات واشنگتن در زمینه آتش‌بس در نوار غزه، دلیل این اقدامات را تحولات داخلی آمریکا و هراسی دانست که انقلاب دانشجویان به جان دولتمردان واشنگتن انداخته است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • حجاج ایرانی باید پرچمدار فرهنگ ایران اسلامی باشند
  • نمایشگاه کتاب کارناوال شادی است
  • ترکمن‌های گلستان غرق در شادی؛ یسنا در آغوش مادر آرام گرفت
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • اگر می‌خواهید شاد باشید این عادت‌ها را کنار بگذارید
  • نتانیاهو خطاب به بلینکن: هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت