Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره سیما و منظر شهری شهرداری قدس با اشاره به نورپردازی مجدد زیرگذر چیتگر، گفت: سرقت تجهیزات و لوازم روشنایی مشکلات عدیده ای را بر سر راه اجرای طرح ساماندهی و اصلاح روشنایی بوستان ها، میادین، بلوارها و فضاهای شهری قرار داده است که با وجود اجرای این طرح، فضاهای شهری را در خاموشی دوباره فرو می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رضا غزاله رییس اداره سیما و منظر شهری شهرداری قدس با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری طرح ساماندهی و اصلاح روشنایی بوستان ها، میادین، بلوارها و فضاهای شهری در دستور کار این اداره قرار گرفته و بسیاری از اماکن یادشده از حیث روشنایی ساماندهی گردیده است.

رئیس اداره سیما و منظر شهری شهرداری قدس تصریح کرد: در این میان سرقت تجهیزات و لوازم روشنایی مشکلات عدیده ای را بر سر راه اجرای این طرح قرار داده است که فضاهای شهری را در خاموشی دوباره فرو می برد.

غزاله افزود: هرچند با استفاده از راهکارهای فنی و استفاده از برج های نوری به جای پایه چراغ به مقابله با این معضل پرداخته ایم، اما باز هم شاهد سرقت تجهیزات روشنایی در سطح شهر هستیم که نیازمند اتخاذ تدابیر لازم از سوی مراجع ذیربط می باشد.

وی با بیان اینکه تجهیزات روشنایی برخی از زیرگذرهای سطح شهر چندین مرتبه مورد سرقت واقع شده و راه اندازی مجدد گردیده است، بیان داشت: در آخرین مورد نیز پس از سرقت تجهیزات روشنایی زیرگذر چیتگر، نورپردازی مجدد این محور در راستای ارتقای ایمنی و سهولت تردد شهروندان، توسط اداره سیما و منظر شهری شهرداری قدس اجرایی گردید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چیتگر سرقت تجهیزات روشنایی فضاهای شهری قدس تجهیزات روشنایی سرقت تجهیزات فضاهای شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: سومین مرحله از طرح «محله من محله زندگی» در محله رحیم‌آباد در حال اجراست.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای سومین مرحله از طرح محله من محله زندگی در محله رحیم آباد اظهار کرد: بعد از شهرک کاوه و محله فروردین، با هدف بررسی و رفع معضلات جاری شهروندان، طی ۱۰ روز شهرداری منطقه نگاه عمیق‌تری به محله رحیم آباد خواهد داشت.

وی افزود: پیاده روسازی، اصلاح و ترمیم بلوک فرش پیاده روهای معیوب و ساماندهی جداول در این محله در دستور کار است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در ادامه رفع معضلات حوزه عمران در این محله، روکش آسفالت برخی معابر و کوچه‌ها و همچنین لکه گیری وسیع در سطح محله در حال انجام است.

سلطان‌آقایی گفت: بنا به درخواست‌های مکرر شهروندان این محل، قطعه‌های فضای سبز خیابان آزادی، خیابان کاوه و کوچه‌های منتهی به خیابان آزادی نیز در حال ساماندهی است.

وی افزود: علاوه بر ایمن‌سازی و رنگ‌آمیزی دیواره‌های فرسوده محله، ۴ پلاک موجود در این محله که دارای دیواره‌های بزرگ بود، نیز ساماندهی و در دستور کار برای زیباسازی قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: تسطیح و پاکسازی زمین‌های بایر، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، شستشوی معابر و ساماندهی مبلمان‌های شهری نیز در حال اجراست.

وی ادامه داد: حریم مادی فرسخ واقع در خیابان کاوه و خیابان غرضی نیز بنا به درخواست شهروندان پاکسازی و فضای سبز آن ساماندهی و روشنایی آن بهینه می‌شود.

کد خبر 751314

دیگر خبرها

  • احداث ۲ پل‌ روگذر و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس