Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ملک محمد فاضلی نماینده مردم حوزه انتخابیه سراوان، سیب‌وسوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت : پنج نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی، عمران، انرژی و اجتماعی در بازدید از مناطق حادثه سراوان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک محمد فاضلی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی علاوه بر بازدید از منطقه حادثه سراوان نشستی با مردم این منطقه خواهند داشت.

درگیری در مرز سراوان ساعت هشت صبح دوشنبه چهارم اسفند ۹۹ در منطقه شمسر رخ داد در این منطقه مرزی گذری برای بهبود معیشت مرزنشینان ایجاد شده بود تا کنترل لازم در زمینه ورود و خروج این گذرگاه مرزی توسط نیروهای نظامی انجام شود.

به گفته منابع مختلف، حادثه از آنجایی شروع شد که تعداد زیادی از جمعیت سوخت‌برهایی که غیرقانونی سوخت جابجا می‌کردند در آن‌ سوی مرز تجمع کردند که ماموران پاکستانی برای متفرق کردن آنان اقدام به تیراندازی کرده و همین مساله باعث هجوم این سوخت‌برها به سمت مرز ایران شد این افراد با شکست درها و حفاظ مرزی و ایجاد خسارت وارد گذرگاه مرزی شدند که در جریان این ازدحام در مرز براثر تیراندازی از آن سوی مرز یک نفر کشته و چهار نفر مجروح شدند.

این حادثه که احتمالا با برنامه ریزی قبلی همراه بوده موجب شد تا برخی افراد در بین جمعیت اقدام به موج‌سواری کرده و به پاسگاه شمسر حمله‌ور شده و قصد ورود و تصرف پاسگاه را داشتند، این در حالیست که حریم پاسگاه نظامی در تمامی کشورها مشخص و ماموران حافظ امنیت اجازه ورود هیچ فردی را به این حریم نمی دهند.

همین مساله فرصتی برای معاندان و بدخواهان نظام فراهم کرد تا به دروغ پردازی و شایعه پراکنی در فضای مجازی بپردازند و مردم را برای تجمع در شهر سراوان تحریک کردند این حادثه به اینجا ختم نشد روز پنجم اسفند برخی فعالان فضای مجازی و منابع آگاه از ورود عده‌ای به فرمانداری سراوان و تخریب اموال عمومی خبر دادند که این حادثه بدنبال اطلاعیه‌های گاه و بی‌گاه افراد غیرمطلع از مسائل مختلف اوضاع منطقه را متشنج و افرادی به سمت فرمانداری هجوم برده و حتی صحبت‌های مسوولان را بر نتابیدند و خساراتی را به اموال فرمانداری وارد کردند.

از طرفی تحریک‌های انجام شده از طریق فضای مجازی موجب شد تا شامگاه همان روز پر ماجرا با تحریک عده‌ای در جریان حمله به پاسگاه کورین زاهدان یک مامور نیروی انتظامی توسط افراد مسلح به شهادت رسید.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس شورای اسلامی سوخت قاچاق اشرار مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند/او برای برگشت از سفر، چندین قرار کاری گذاشته بود و قول داده بود برای دیدن خواهرش به زاهدان برود
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد