Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن روحانی،  مربی تیم ملی کاراته  در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات سوپر لیگ کاراته بیان کرد: بعد از یک سال اولین رویداد داخلی است که به صورت رسمی در قالب مسابقات سوپر لیگ برگزار می شود. بیشتر هدف کادر فنی  ارزیابی وضعیت بازیکنان تیم ملی است تا شرایطشان را رصد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین زمان ممکن برای بازیکنان، رقابت کردن در سوپر لیگ است. بیشتر تمرکز خودمان را روی بازیکنان گذاشتیم و از پویایی مسابقات بسیار خوشحال هستیم.

روحانی درباره امکان دعوت برترین بازیکنان به اردوی تیم ملی کاراته اظهار کرد: کسانی که شرایط بسیار خوبی داشته باشند، ممکن است به اردوی تیم ملی کاراته دعوت شوند. احتمال دارد مسابقات برگشت سوپر لیگ به سال آینده بیفتد و در سال ۱۴۰۰ با برگزاری قهرمانی کشور برترین‌ها به اردوی تیم ملی دعوت  شوند.

او درباره عملکرد بازیکنان تیم ملی در سوپر لیگ کاراته عنوان کرد: بازیکنان در این مدت زمان عملکرد خوبی داشتند. از اردو‌های آینده وارد فاز تمرینی و مسابقه می‌شویم تا ان شاءالله شرایط فراهم شود و در مسابقات کاراته وان ترکیه شرکت کنیم. شرایط بازیکنان نسبت به گذشته بهتر شده است  و در سوپر لیگ خود را خوب محک زده‌اند.

روحانی در مورد امکان لغو مسابقات کاراته وان ترکیه بیان کرد: مسابقات کاراته وان ترکیه در عملکرد پورشیب و گنج زاده تاثیر بالایی برای کسب سهمیه در مسابقات مراکش دارد.  فعلا تصمیمی برای برگزاری اردوی مشترک با سایر کشور‌ها نداریم، اما باید مشخص شود شرایط برگزاری مسابقات ترکیه چگونه پیش می‌رود؛ اگر برگزار شوند، تصمیم ‌هایی اتخاذ می‌شوند. از طرفی ممکن است این رقابت‌ها لغو شوند.

مربی تیم ملی در مورد امکان اعزام گزیده بازیکنان به کاراته وان ترکیه عنوان کرد: همه بازیکنان در کاراته وان ترکیه شرکت می‌کنند و اعزام به تعداد سهمیه‌های کسب شده توسط آن‌ها ربطی ندارد. امیدوارم با دعای خیر مردم بهترین عملکرد را  در مسابقات پیش رو داشته باشیم.

بیشتر بخوانید

برگزاری مسابقات سوپر لیگ کاراته، باعث قوت قلب بود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حسن روحانی فدراسیون کاراته تیم ملی کاراته وان ترکیه اردوی تیم ملی سوپر لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: پشنهاد فعلی مصر بهترین پیشنهاد داده شده به ما در ماه‌های اخیر است

یک منبع در جنبش حماس با تاکید بر اینکه پشنهاد فعلی مصر، بهترین پیشنهاد ارائه شده به این جنبش طی ماه‌های گذشته است، گفت که امکان دستیابی به توافقی در این زمینه طی روزهای آتی وجود دارد.

به گزارش ایسنا، یکی از مسؤولان جنبش حماس امروز سه‌شنبه پیشنهاد فعلی مصر را بهترین پیشنهاد ارائه شده به این جنبش طی ماه‌های گذشته دانست و ضمن اشاره به وجود اختلاف‌نظری درباره تعداد اسرایی که قرار است آزاد شوند، اظهار کرد: پیشنهاد مصر درباره قرارداد تبادل اسرا با اسرائیل و آتش‌بس در غزه مورد قبول دو طرف است.

به گزارش شبکه خبری «روسیا الیوم»، این منبع در حماس گفت: امکان دستیابی به توافقی طی روزهای آتی وجود دارد.

از سوی دیگر، رسانه‌های عبری در شبکه‌های اجتماعی نوشتند: «به نظر می‌رسد السنوار  برای تایید چراغ سبز داده است.»

امروز «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم نشستی داشت.

همچنین قرار است کابینه جنگ رژیم صهیونیستی عصر امروز نشستی برای بررسی قرارداد تبادل اسرا و موضوع عملیات احتمالی رفح داشته باشد.

یک منبع آگاه از روند مذاکرات میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی به خبرگزاری «AWP» گفت: قرارداد میان دو طرف قریب‌الوقوع است و اگر برخی مشکلاتی که مانع از اجرای قرارداد شده، سریعا برطرف شوند، امکان امضای ان ظرف چند روز آینده وجود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • حماس: پیشنهاد فعلی مصر بهترین پیشنهاد داده‌شده به ما در ماه‌های اخیر است
  • حماس: پشنهاد فعلی مصر بهترین پیشنهاد داده شده به ما در ماه‌های اخیر است
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته