Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، وحید حسینی مدیر انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی در رابطه با برگزاری پاتوق‌های فیلم کوتاه،گفت: هر ساله جلسات هفتگی فیلم و عکس را در پاتوق‌های فیلم برگزار می‌کنیم و از فیلم‌های کوتاه رونمایی انجام می‌دهیم، اما متأسفانه امسال نتوانستیم در این خصوص فعالیتی داشته باشیم؛ چراکه سینما‌ها تعطیل بود و با توجه به شیوع بیماری کرونا شرایط سختی را تجربه می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: با این حال امسال توانستیم به صورت محدود، سه پاتوق فیلم برگزار کنیم و از فیلم‌های کوتاه رونمایی به عمل آوریم، اما از سال آینده در صورت پایداری شرایط کرونا رویه سابق خود را در پیش می‌گیریم و پاتوق‌های فیلم را با جدیت بیشتری برگزار خواهیم کرد.

مدیر انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی ادامه داد: خوشبختانه تمام سینما‌ها به دنبال این هستند که انجمن سینمای جوانان پاتوق‌هایش را در سینما‌های آن‌ها برگزار کند. سال گذشته با سینمای ویلاژتوریست همکاری داشتیم و امسال نیز مدیران این سینما لطف داشتند و پیگیر این موضوع بودند. در نهایت پیرو جلسه‌ای که با آقای پهلوان، مدیر پردیس سینمایی هویزه داشتیم و با توجه به این‌که سینما هویزه در مرکز شهر قرار دارد و افراد شرکت کننده در پاتوق‌های فیلم از لحاظ دسترسی به این سینما راحت‌تر هستند، تصمیم گرفتیم که سال آینده پاتوق فیلم کوتاه را در یکی از سالن‌های سینما هویزه برگزار کنیم.

حسینی با اشاره به سایر فعالیت‌های انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی، بیان کرد: خوشبختانه اتفاقات خوبی در انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی در حال رخ دادن است. چند وقتی است که جلسات پیچینگ فیلم‌نامه را برگزار می‌کنیم و تا به حال توانسته‌ایم به خوبی از فیلم‌سازان فیلم اولی، نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای حمایت کنیم. برنامه ما به این صورت بوده که فیلم‌سازان در جلسات پیچینگ، فیلم‌نامه‌های خود را ارائه می‌کنند و پس از بررسی و داوری آثار، دفاعیات خود را در پیچینگ ارائه کرده و ما برای تولید فیلم‌ها از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

او تصریح کرد: حداکثر بودجه برای اختصاص به کارگردان‌های فیلم اولی، ۵ میلیون تومان؛ حداکثر بودجه برای حمایت از فیلم‌های نیمه حرفه‌ای، ۲۰ میلیون تومان و حداکثر بودجه برای کمک به فیلم‌های حرفه‌ای، ۴۵ میلیون تومان خواهد بود. بر این اساس فیلم‌سازانی که علاقه دارند تا از فیلم‌هایشان حمایت صورت گیرد و فیلم‌نامه‌ای دارند که در چارچوب سیاست‌های سازمان سینمایی کشور و انجمن سینمای جوانان است، می‌توانند طبق آئین‌نامه‌ای که اعلام شده، فیلم‌نامه‌های خود را در سایت انجمن سینمای جوانان بارگذاری و ثبت کنند.

 

انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن سینما برگزاری مراسم فیلم های سینمایی محدودیت های کرونایی انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی پاتوق های فیلم فیلم نامه حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:
-اجلاسیه نماز و یادواره شهدای دانش آموز به یاد شهید شاخص «ظفر خالدی» در آموزشگاه فجر اسلام شهرکرد برگزار شد.
-رزمایش بازرسی از کارگاه‌های پرخطر استان برگزار شد.
-در مراسمی از شورای اسلامی شهر بن  و روستای لارک  به عنوان شورا‌های نمونه سال ۱۴۰۲ معرفی شد.
-از اعضای شورا‌های اسلامی شهر سامان تجلیل شد.
-به مناسبت هفته کار و کارگر از کارگران شهرداری فرخشهر تجلیل و برای رفع مشکلات بیمه‌ای آنان هم اندیشی شد.
-جشن تکلیف دانش آموزان دختر شهرستان اردل با عنوان دختران ماه با مشارکت آستان قدس رضوی در امامزاده شاهزاده عزیزالله شهر اردل برگزار شد.
-فرماندار شهرستان بروجن در شورای آرد و نان ز پلمپ یک واحد نانوایی به علت عرضه آرد خارج از شبکه خبر داد.
-عملیات بهسازی و آسفالت معابر روستای دشتی در بخش زاینده رود با بیش از ۱۲ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
-آزمون کتبی طرح زندگی با آیه‌ها در سالن اجتماعات دبیرستان شهید مظلوم فرخ شهر برگزار شد.
-دفتر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان فلارد راه اندازی شد.
-در جلسه شورای اداری شهرستان شهرکرد به میزبانی روستای مصطفی آباد بخش لاران مشکلات مربوط به حوزه بهداشت و درمان تداخلات اراضی، فضا‌های ورزشی و طرح‌های هادی روستایی بررسی شد.
-پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای در بخش بلداجی افتتاح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در مشهد
  • درام و فانتزی ژانر فیلم‌های هشتمین پاتوق فیلم کوتاه شدند
  • دین سینما به امام صادق‌(ع) چه زمانی ادا می‌شود؟
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری
  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند
  • کدام فیلم‌های سینما به جامعه کارگری ادای دین کردند؟