Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، ۱۲۰۰ جای پارک ویژه جانبازان و معلولین در سطح پایتخت وجود دارد و توقیف و جریمه یک صد هزارتومانی در انتظار خودرو‌هایی است که در محل ویژه جانبازان و معلولین پارک می کنند.

خبرگزاری میزان- سرهنگ زینی وند گفت: با جمع بندی‌های صورت گرفته تعداد ۱۲۰۰ تابلوی ویژه جانبازان و معلولین در سطح پایتخت و مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: این تابلو‌ها بر اساس نیاز سنجی‌ها در محل‌های مشخص نصب گردیده است و این آدرس‌ها در اختیار عوامل اخطاریه نویس ما قرار دارند و روزانه ضمن مراجعه به این محل‌ها و کنترل آن خوردو‌هایی که به صورت غیر مجاز در این محل‌ها پارک کرده اند مورد اعمال قانون قرار می‌دهند.

سرهنگ زینی وند افزود: بیشترین نصب این تابلو‌ها در مناطق مرکزی و تمرکز ما بر این مناطق بوده است و محدوده کاربری این تابلو‌ها بیشتر در مناطق تجاری و اداری و تردد بیشتر جانبازان و معلولین بوده است و جا‌هایی که بیشتر این عزیزان تردد می‌نمایند و محل‌هایی که پارک برای این افراد مشکل  بوده، مد نظر بوده است.

وی ادامه داد: قبل از نهم فروردین ماه امسال قانون گذار مبلغ ۴۰ هزار تومان جریمه برای متخلفین و خودرو‌هایی که در این محل‌ها به صورت غیر مجاز پارک می‌کردند در نظر گرفته بود و همکاران بنده با همین مبلغ این خودرو‌ها را مورد اعمال قانون قرار می‌دادند.

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ همچنین افزود: بر اساس مصوبه هئیت محترم دولت و تصویب آن در اسفند ماه و ابلاغ جریمه جدید در فروردین ماه امسال این ابلاغیه به پلیس راهور داده شد و آنهم این بود که مبلغ جریمه به صد هزار تومن افزایش پیدا کرد و اجرایی شد و هر خودرویی که در این محل‌ها پارک نماید مورد اعمال قانون صد هزار تومانی قرار خواهد گرفت.

زینی وند بیان داشت: پلیس راهور علاوه بر این جریمه، حمل با جرثقیل هم برای این متخلفین در نظر گرفته است و اگر خودرویی در این محل‌ها پارک کرده باشد و همکاران بنده این تخلف را مشاهده نمایند و راننده خودرو چنانچه در محل حضور نداشته باشد حتما ضمن اعمال جریمه صد هزار تومانی این خودرو با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: چرا اورژانس اجتماعی ایجاد شد؟

وی گفت: عوامل اخطاریه نویس پلیس راهور تهران بزرگ در همه ساعات به این محدوده‌ها مراجعه می‌نمایند و ضمن گشت زنی در این معابر به اعمال قانون خودرو‌های متخلف اقدام می‌نمایند و علاوه بر آن از ظرفیت دوربین‌های نظارتی نیز استفاده نموده و این محل‌ها را کنترل می‌نماییم.

زینی وند گفت: بر اساس پیگیر‌هایی که اداره حقوقی پلیس راهور ناجا در سال ۹۶ انجام داده است یک بسته حمایتی برای قشر معلولین عزیز برای دولت ارسال کرد و بر اساس مصوبه‌ای که هئیت دولت داشت ویلچر به عنوان عابر پیاده محسوب می‌شود و رانندگان موظف و مکلفند هستند در مواجه با این عزیزان و ویلچر سواران حتما از سرعت خود کاسته و ضمن توقف کامل اجازه تردد به این عزیزان را بدهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: معلول راهور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معلول راهور ویژه جانبازان و معلولین محل ها اعمال قانون پلیس راهور خودرو ها زینی وند صد هزار بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور

رئیس پلیس راهور در آخرین روز از تعطیلات ۳ روزه آخر هفته وضعیت ترافیک جاده‌های کشور را تشریح کرد.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • (ویدئو) تلاش ناموفق دختر آمریکایی برای عبور از آب‌گرفتگی با خودرو
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • طرح ویژه پلیس راهور برای موتورسواران و عابران پیاده