Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@10:19:08 GMT

شکایت بیش از ۲۰۰۰ همدانی از واحدهای صنفی

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۲۷۹۸

شکایت بیش از ۲۰۰۰ همدانی از واحدهای صنفی

ایسنا/همدان رئیس واحد رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه روزانه ۱۰۰ تا ۲۰۰ شکایت تلفنی با سامانه ۱۲۴ انجام می‌گیرد، گفت: در ۱۱ ماهه امسال ۲۰۱۷ گزارش تلفنی به این سازمان واصل و ۵۷۹ فقره شکایت کتبی ثبت و رسیدگی شده است.

مهدی خورشیدی دوشنبه ۱۱ اسفندماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه علاوه بر شکایات تلفنی و کتبی شکایات حضوری مردم نیز در سازمان ثبت می‌شود، تصریح کرد: ۱۸۱۰ مراجعه حضوری برای طرح شکایت و ۲۰۰ مورد شکایت از تعزیرات حکومتی به این واحد ارجاع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه قیمت‌های مصوب به واحدهای صنفی ارجاع شده و موظف هستند نرخ نامه‌ها را در واحد صنفی نصب کنند، یادآور شد: قیمت گذاری در سایت ۱۲۴ از طریق سامانه کشوری بررسی وتنظیم می شود و فعلاً امکان قیمت‌گذاری استانی وجود ندارد و قیمت‌های کشوری است.

رئیس واحد رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خاطرنشان کرد: مردم علاوه بر طرح شکایات در سامانه ۱۲۴ و سازمان صمت می‌توانند، با مراجعه به اتاق اصناف نیز شکایات خود را اعلام کنند.

وی اظهار کرد: بیشترین شکایات و گزارشاتی مردمی گرانفروشی، تقلب و عدم ارائه خدمات گارانتی است که در حوزه مواد غذایی آرد، مرغ، گوشت قرمز و برخی خدمات صنفی بوده است.

خورشیدی در گایان بیشترین شکایات مردمی از واحدهای صنفی را مربوط به شهرستان همدان دانست و یادآور شد: ۸۰ درصد شکایت از واحدهای صنفی در شهرستان همدان صورت گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان صمت شکایات مردمی گرانفروشي استانی اقتصادی سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سیدمحمد اعتماد اعجازی اظهار کرد: خدمت‌رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تابه امروز موفق به اخذ مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز به صورت غیر حضوری و رایگان و دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.
فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل تا به امروز ۲۱/۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.
اعتماد اعجازی گفت: با توجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارائه خدمات اداری به صاحبان کسب وکار‌هایی است که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوان آنها در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

دیگر خبرها

  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر